Bez lásky se nedáani umírat

Bez lásky se nedáani umírat

Anotace: Slohovka na čj :D

Láska,co to slovo znamená?Co si pod tím máme představit?Někomu se vybaví 2 zamilovaní lidé,někomu nejlepší přátelé, jinému sport či záliba kterou má rád.
Láska se nedá slovy pospat.Je to cit,který se ukrývá v každém z nás a čeká na chvíli,kdy dostane příležitost projevit se.Je pravda,že láska hodně dává ,ale ještě více bere.Občas jsme z ní smutní a zklamaní ,jindy jsme šťastní ,že jsem lásku poznali,a doufáme ,že nás nikdy neopustí.
Každý,kdo lásku poznal ví ,že bolí , zraňuje a rány se léčí dlouho a těžko.Přesto nakonec každá bolest dříve či později přebolí a kvůli tomu hezkému,co může láska přinášet,jsme ochotni riskovat.Kvůli pocitu,že nás má někdo rád, že na nás někdo myslí,pro chvíle kdy si říkáme ,že šťastnější být nemůžeme ,stojí za to v lásku věřit a žít ji.Láska nám občas hází klacky pod nohy a zkouší nás ,zdali si ji zasloužíme a jestli v ni opravdu věříme.Dává nám příležitosti, za které jsme ji vděčni,jindy strasti ,na které by bychom radši zapomněli.
Žít život bez lásky nejde,nebo si to nedokážu představit.Život se má žít a ne přežívat.Není o počtu nadechnutí,ale o chvílích ,které ti dech berou.Láska dech brát umí.
Autor Dedulinho, 05.05.2010
Přečteno 285x
Tipy 2
Poslední tipující: Vanilková Ninja, Lucy Susan
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí