co je to zač?

co je to zač?

Anotace: taky by mě zajímalo, co to je...=)

Sbírka: povídky

Sedím u stolu a sleduji počásí venku...sedím a čumím do naťasu..uvažuji o čem psát...chci psát, ale nevím o čem...venku chvíli leje a chvíli je pařák...
sedim tady už asi hodinu a jen blbě čumím..Co dělat...o čem psát...o životě? O lidech, který jsem potkala? O osobě, která mi dává enegrii a pomáhá mi? O té osobnosti, kterou jsem potkala tady na literu a nedám na ní dopustit?
O nervech, který mám ve škole? O tom co mi daroval a ukradl můj vlastní život? O bolesti a utrpení...o lásce a kráse našeho světa? já nevím..jen sedím a koukám, jak do okenní tabulky naráží kapky deště...stékají po okně dolů, jako slzy...Jako slzy, které se valí po mé tváři...Pláči..pláči za promarněný čas...nad myšlenkami, které nikam nevedou...
nad věcmi, nad kterými tací, jako já nemají přemýšlet...
ha, vychází slunko...vychází naděje a důvěra..
konečně..odcházím, jdu ven...jdu přemýšlět o jiných věcech..možná zavolám jisté osobě, jestli by nešla přemýšlet se mnou...
měj te se..=)
Autor H.e.ll., 14.06.2010
Přečteno 211x
Tipy 2
Poslední tipující: 4LJFilip, mida
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí