Jiný svět...

Jiný svět...

 

    Žijí mezi námi. Potkáváme je každičký den. Zdají se nám obyčejní, stejní jako všichni ostatní, ale něčím jsou přece jen výjmeční. Ovládají vše kolem sebe, přírodu, lidi i smrt. Dokáží z vánku vyvinout vítr síly orkánu, pouhým pohledem zapálit dům, vyvolat děsivé zemětřesení a způsobit záplavy, ale nikdy to z vlastní vůle neudělají. Jsou si vědomi svých schopností a vědí že by mohli vyhubit celý svět, ale to oni nechtějí. Mají svůj život, všední, nudný a ničím nezajímavý, ale jen pro nás ostatní…

     Vídáme filmy a čteme knížky o nich. Určitě jsme si každý někdy položil tu palčivou otázku: “Existují?“ Většinou nad tím stejně po chvíli přemýšlet přestaneme a žijeme svůj život dál, ale oni zapomenout nemůžou, nesmějí a někteří ani nechtějí. Kdo z nás si nikdy nepřál zastavit, nebo posunout čas? Předpovědět budoucnost? Létat? Změnit počasí?...Nejspíše každý, ale co by někteří z nich dali za to, aby to nesvedli a aby mohli žít ten všední a nudný život jako my, normální smrtelníci. Potkala jsme spoustu těch, co si na ně hráli, byli ověšení ochranými amulety a „nabitými“ kameny, všude to rozhlašovali a mysleli si, že jsou něčím výjmeční, ale byli to jen ti tuctoví lháři a podvodníci...

     Nad lidmi s těmito schopnostmi, se jen těžko pozastavíme, když je potkáme na ulici, budou se nám zdát úplně obyčejní. Některé můžeme znát léta, ale stejně si ničeho zvláštního nevšimneme. Možná, je to jen tím, že nevnímáme své okolí, možná tím, že oni se umí tak dobře přetvařovat, nebo tím, že mají strach ze svého okolí. Možná si říkají: “Když jim to řekneme budou mít strach, nebo nás zavřou do blázince.“ Teď si asi pomyslíte, že vy byste se zachovali uplně jinak, že by bylo fajn mít na blízku někoho s jinými schopnostmi, ale co když pak ta situace nastane? I přes to všecko si stejně řeknete, že je to cvok a že není možné být tím, čím oni jsou. Nemyslíte, že ten jejich strach byl oprávněný? Já myslím, že byl…Oni žijí svůj život. Oni mají svůj svět...

Autor Cizí neštěstí, 01.10.2010
Přečteno 329x
Tipy 7
Poslední tipující: Alien.v.v.s., Lola Black, strawbery, Akura
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí