VOKOUN VERSUS HAŠEK

VOKOUN VERSUS HAŠEK

Anotace: Otázka reprezentačního gólmana pro MS 2011 bude v současné době bezpochyby hodně probíraná. Všichni chtějí obhájit zlato, ale dobrovolně si hodlají nacpat mezi tyče Dominika Haška. Proč?! No protože Vokoun je přece absolutně z formy...

Když Tomáš Vokoun vychytal samostatné nájezdy ve čtvrtfinále i semifinále mistrovství světa a dovedl Českou republiku ke zlatu po dlouhých pěti letech, byl všemi bez rozdílu veleben do nebes, posílán na Hrad stejně jako Hašek kdysi po Naganu, byl to nejlepší gólman na světě, borec, hokejový bůh a bez něj by žádné zlato nebylo...
Zajímavé, že o několik měsíců později, když se pomalu začíná řešit otázka reprezentačního brankáře pro MS 2011 je všechno úplně jinak. Vokoun je bez formy, moc mu to letos nejde, má stálé výkyvy. No, ruku na srdce - kdo by je neměl, když chytá za Floridu. Panthers zrovna nevynikají báječnou obranou ani útokem a jenom gólman tým nedělá, že. Jenže to si třeba myslím já. Podle mnohých je to právě Vokoun, kvůli němuž se Florida už pár let nedostala do playoff. Tak nevím, možná sleduji jinou ligu.
A tak tedy místo karlovarského odchovance, přejme si do branky Haška! Ten zřejmě žádné výkyvy nemá a chytá celou sezonu stoprocentně. Nevím, myslela jsem, že si hokejová veřejnost všeobecně přeje na Slovensku obhájit titul, no a nejsem si tak úplně jistá, zda zrovna s Dominikem Haškem mezi tyčemi to bude ono.
Najednou má slavný Dominátor chuť reprezentovat! Kde byl při výluce NHL v roce 2005, kde byl v jiných letech, kdy nehrál playoff Stanley Cupu?!
Mám dojem, že jestli opravdu vezme Alois Hadamczik na letošní mistrovství světa Haška, budeme všem spíš pro smích. Tak ono když se pak podíváte třeba na kolonku Roman Červenka, kde bude věk 25 let a v rubrice ,,goalkeepers" Dominik Hašek, 46 let... no, to bude rozhodně zajímavé. Proč taky nevezmeme třeba Holečka a Králíka jako dvojku a trojku?
Hašek už podle mně na reprezentační akci nemá a světový šampionát je něco trochu jiného než Euro Hockey Tour, že. Tam ať si klidně jede, ale je úplně zbytečné spekulovat o tom, kdo bude v brance na Slovensku. Bude-li mít Tomáš Vokoun chuť a nebude hrát v playoff, pak jedině on!
No ale klidně si preferujte, koho chcete, pojďme si dobrovolně narvat do brány Haška. Když nic jiného, aspoň nám zvedne věkový průměr mužstva...
Kristýna Mitášová
Autor Kristýna Mitášová, 22.01.2011
Přečteno 467x
Tipy 6
Poslední tipující: Klára Melli, Hazentla
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:D:D:D nestraš:D:D:D

08.02.2011 09:02:00 | Klára Melli

No jo, copak Hašánek... =D Jemu už jaksi chybí soudnost, no. V tom je problém. Já jsem přesvědčená, že kdyby se mu čistě náhodou MS 2011 povedlo (kdyby opravdu nakonec jel), ještě by vyhlásil velký comeback do NHL. =DDD

07.02.2011 23:48:00 | Kristýna Mitášová

Ano, souhlasím s tím, že je legenda Nagano mu nikdo nevezme, ale to bylo v roce 1998. Mně, ale na něm hodně vadí jak už třikrát ukončoval kariéru a pak se zase vrátí. No uvidíme jak mu to ještě půjde.:-)

07.02.2011 10:11:00 | Klára Melli

Hašek je bezpochyby legendou... To mu nikdo neupře, ale myslím, že v šestačtyřiceti letech jezdit na MS je trocu scestné! Dominátor určitě chytá dobře, ale kde je řečeno, že bude chytat v národní brance tak, jako ve Spartaku? Navíc dost možná mu nikdo neřekne: ,,Ne, Dominiku, nejezdi." Já k tomu kritiku napsat můžu, k Haškovi žádné závazky nemám. =D Vokýsek je jasnou jedničkou - a jsem ráda, že nejenom pro mně.

05.02.2011 16:54:00 | Kristýna Mitášová

Ahoj, také jsem velká fanynka hokeje. S Tvojím názorem naprosto souhlasím. Když jsem zjistila, že by měl jet Hašek na MS 2011 byla jsem s toho lehce zmatená:D. Konečně se našel někdo, kdo napsal kritiku. S Tvojím názorem naprosto souhlasím. Moje jasná jednička v brance na MS je a bude Tomáš Vokoun.:-)

04.02.2011 12:05:00 | Klára Melli

Jééé, tak to mě těší o to víc... =)
Děkuju moc, to je pocta. ;-)

25.01.2011 19:48:00 | Kristýna Mitášová

No jo, a povedlo se Ti i to, že první věc, kterou jsem si dnes ve Sportu přečetla nebyl sloupek Míry Bosáka, jako tradičně, ale Tvoje úvaha :)

22.01.2011 18:37:00 | Hazentla

Děkuju moc. =*

22.01.2011 18:24:00 | Kristýna Mitášová

Na stejné téma jen v trochu zkráceném vydání mi dnes vyšla v deníku Sport. =)

22.01.2011 15:40:00 | Kristýna Mitášová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí