mezilidské vztahy

mezilidské vztahy

Anotace: problém

Vztahy mezi lidmi jsou důležité pro každého z nás, určují jak budeme úspěšní a jak se nám celkově v životě povede, bohuželv současné době se mezilidské vztahy prudce horší. Lidé se k sobě chovají často jako zvířata, závidí si mezi sebou a záleží jim jen na penězích a majetku, jako by nejcenější hodnota( lidský život) pro ně nic neznamenala.V současném světe se začíná vytrácet pojem láska, dnes většina lidem záleží jen na tom jak potenciální partner vypadá, kolik má peněz a neuvědomují si, že existuje i krása vnitřní. Velkým problémem jsou dnes velmi používané sociální sítě, lidé přicházejí o soukromí a jsou líní chodit ven, místo toho vysedávají u facebooku a ztrácí schopnost normálně komunikovat mezi očima.
Autor jean, 30.01.2011
Přečteno 1317x
Tipy 4
Poslední tipující: Gabrielle, Lucy Susan
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

tak to je snad poprvé kdy jsem si chyb nevšim a dílo zkritizoval někdo přede a co víc mě se ani kritizovat nechtělo... (za to určitě může Helena Lovecká) :-)

vítej na literu ;-)

31.01.2011 16:53:00 | ewon

Ahoj . Tak za prvé máš to mnoho gramatických chyb především háčky a čárky u slovo bohuželv psímeno navíc ale to ještě není tak hrozné.
Horší je to, že jako úvaha je to velice krátké chtělo by to více a to opravdu více rozvinout.

Co takhle ještě rozvinout ten problém se soukromým či s lidským životem? Když toto rozvineš tak tu úvahu budeš mít delší. Jinak PIŠ V KLIDU A NEPIŠ HLOUPOSTI.

30.01.2011 18:03:00 | Alexandr Dmitrij Kromnikov

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí