sen

sen

Anotace: zdál se mě sen a nevím komu ho vzdělit, třeba mě někdo pomůže s tím najít na něj odpověď

Ve sprchách jsem ukazoval bráchovi, kde je můj lak aby mě ho donesl, ale nešel jsem tam, nakonec jsme ho našli. Šli jsme kolem našeho paneláku a panelák vedle hořel, ale vždycky jen rovná čára z plamenů vzplála a lemovala balkóny. Vždy po uhašení to vzplálo samo znovu, jako kdyby déšť to podporoval, protože pršelo, potom vzplál obrubník od chodníku znovu rovnou čarou přede mnou. Byly tam 4 hasičská auta a cítíl jsem, že tentokrát to zvládnou a uhasej, že už se to jednou stalo, ale že teď jsou připravený. Šli jsme s bráchou zadním vchodem k nám domů po schodech nahoru a zastavil jsem se a koukám k nám do kočárkárny a do sklepa a svítila tam podlaha žlutě až zlatě, ptám se bráchy od kdy to takhle je, protože je to měsíc co jsem se odstěhoval a on říká, že už dlouho. Ocitli jsme se na nějaké stráni, mělo to být u dědy a babičky a se strejcem jsme měli pomoct posekat stromy na polena a házeli jsme je do ohně, kde začali hned hořet, jak papír, bavili jsme se, že konečně už to velký zvíře z nory je mrtvé, že ho jiné zvíře přemohlo, chtěl jsem se zeptat jaké. V tu chvíly jsem zahlédl jak jakoby z té nory je velké mraveniště a všude tam lezou brouci, ale velký jako ruka. Šli jsme nahoru k ohni, kde bylo hodně lidí, ale neznámích jako někde na koupališti, kde se opíkali buřty. Viděli jsme, že v bazénu na tom koupališti je nějaká zábava. To jsem tam byl už s bráchou a mámou. Než jsme se sešli podívat dolů zapíchli jsme do zemně s bráchou vidle na opékání a máma lopatu, ale ještě tam byla i sekera. Šli jsme se podívat k tomu bazénu a ten byl na povrchu trošku zmrzlej, ale člověka by to neudrželo, voda měla zmrzlinovou konsistenci a jezdili tam na vodních skůtrech a pučovali je za peníze, ale ani já ani brácha jsme nechtěli utrácet a tak jsme se jenom koukali.
Autor Richie12, 18.04.2011
Přečteno 289x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí