život

život

Anotace: hamleta jsem tedy nečetla možná proto mi to být či neýt vrtá hlavou pokud někdo vý lepší význam,tohle bylo jen podle mě jak jsem si to přebrala.tohelto možná nevipadá jako uvaha ale nevěděla jsem kam to zařadit

Sbírka: moje básně

život......
život je něco co nám daroval bůh s tím že věřil tomu že budeme žít každý správně a vybere si tu správnou cestu. bohužel tohle se mu nepodařilo. V dnešní době malý děti kouří jednu za druhou, berou drogy a pijí alkohol.tohleto snad bůh nechtěl či ano? pořád tomu nedokážu pochopit proč život musí být lidmi tak zkažený.lidé jsou na sebe zlý a mladí lidé kteří majít na školu to nedodělají.vrtá mi hlavou hamletova věta či nazév jeden z jeho obrazů která zní být či nebýt.chtel tím říct jeco co by lidi nabudilo k tomu aby si vybrali cestu budtu dobrou a nebo vůbec žádnou tedy být či nebýt.
Autor čipsy, 11.05.2011
Přečteno 317x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dik za za radu vim ze jsou horsi veci ale ja se nedokazu virovnat ani s tym co se kolem me a semnou deje.ano jinak to chapu

12.05.2011 16:36:00 | čipsy

Já si taky nepřipadám nijak zvlášť slavně. A opravdu mi přijde nevhodný řešit otázky sebevraždy s dvanáctiletou slečnou anonymně na internetu...
Z mýho pohledu, když to řeknu slušně, tak mi taky občas není nejlíp, ale např. představa, že mě někdo zabije, mě docela vadí. Já ti věřím, že chceš umřít, ale současně taky podle sebe soudím, že nechceš umřít. Je to prostě jenom zbytečně extrémní názor nebo pocit, který vzniká z nějaký těžký situace. (ani nevím v jaký to říkal Hamlet- myslim, že mu strejda zabil tátu nebo tak něco...:-) ).

...No jo a zranění přijdou (a patrně mnohem horší) a žít se určitě naučíš. Jak to říkal Dušek v Pelíškách? chce to vydržet. Držet se a nepustit. :-)

12.05.2011 13:06:00 | ewon

nebudes mi mozna verit ale taky bych nejradsi umrela ale nemuzu porad prekonat to ze bych ublizila lidem ktery me maji radi.ale presto to mozna udelam...
shakespear musí být v zivotě hodně zkusený a má vsobě něco zvlástního az krásného. když jsem byla malá každý čekal že jak vyrostu neco ze me bude uz od malicka neco ve me videli ale to vsechno byl jen klam jsem uplne obycejny clovek ktery neumií zit a uzivat si zivota!

12.05.2011 10:09:00 | čipsy

já Hamleta taky nečet, přesto si ale dokážu vymyslet odpověď na otázku být či nebýt. :-)
Můžeš to chápat tak, že jde o konkrétního člověka, kterýmu je děsně špatně, protože se kolem něj spousta věcí pohnojila a tak si říká, že by radši umřel, bilancuje, jestli mu stojí za to žít.
Nebo to můžeš vztáhnout na sebe (což nedoporučuju) a zkoumat to taky. Můžeš to pochopit tak šíleně, že Shakespearovi, nejde o to, co si myslel nebo prožíval Hamlet, ale o to, jak na tu otázku odpoví čtenář (a nejde to jinak než sám sobě).
A pak se můžeš zeptat proč je Shakespeare slavnej (i když ho ani jeden z nás nečet :-) ). a) protože bezvadně psal o pocitech nějakýho dánskýho prince. b) protože vyhmát něco, co se týká všech/většiny lidí i po 500 letech c) protože se musí chodit na něco do divadla a něco učit v literatuře.

11.05.2011 18:35:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí