proč

proč

Anotace: proč

proč nám musí umřít ti nejbližší které máme rádi,
jen jim to dáváme strašně málo na jevo, občas se s nima hádáme, ale po tom, když odejdou a my se s nima nestihneme rozloučit a ani usmířit, je to strašně bolestivé. KOLIKRÁT se nám chce odejít nahoru, za nimi, ale nejde to..... proč existuje ta hloupá a krutá a nespravedlivá smrt. Proč jí neumíme vyzmizíkovat. MÁM chut umřít taky, už mne stejně nic pěkného nečeká. Už jí nikdy vživotě neobejmu, neřeknu jí jak jí mám moc ráda a jak moc mi strašně chybí.
Autor klinika, 19.07.2011
Přečteno 332x
Tipy 4
Poslední tipující: Sleepwalker, patricie
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Si klidně zdrhni, srabe.. :)

26.07.2011 19:52:00 | Sleepwalker

Když jsem si tak letem světem "proletěl" Tvůj profil a co jsi na Literu napsala, tak jsem měl v prvé chvíli pro Tebe tuto radu: změň zaměstnání.
      Ale to by byla hloupost, jen další z proher, o kterých píšeš. Pokud myslíš na svoji smrt, pak Ti říkám, že Tvůj čas ještě nepřišel. Máš tady asi ještě nějaké poslání. A to poslání možná spočívá v tom, abys jedněm pomáhala s návratem na náš břeh a druhým abys ulehčila cestu na břeh protější. Až toto poslání splníš, pak - někdy za dlouhé desítky let, sama ucítíš, že i pro Tebe nastal čas vydat se na cestu. A pokud po celou dobu vydržíš psát na Literu nebo na jiném podobném serveru, pak minimálně charakterem budeš patřit k tomu nejlepšímu, co zde lze najít. A celý Tvůj život bude pro nás všechny jedna velká výhra.

19.07.2011 16:46:00 | bameka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí