Počátky 2011

Počátky 2011

Anotace: základní informace - nebodujte

Tak jsou tu po roce zase Počátky. Někteří zájemci se hlásí už od začátku léta. Původně jsem letos takovéhle "dílko" vůbec psát nechtěla, protože si myslím, že jsem všechno důkladně probrala už vloni v mé úvaze Počátky 2010 a nerada bych se opakovala. Takže pokud chcete vědět něco víc o srazu v Počátkách přečtěte si výše zmiňovanou loňskou úvahu.

Tady se pokusím shrnout jen to podstatné.
Letošní Počátky se budou konat ve dnech 30.9. - 2.10.2011. Uzávěrka přihlášek je 25.9.2011.

Pokud máte zájem o účast, postupujte podle následujících bodů:

1) poslat peníze na účet (422 Kč na účet č. 622718359/0800, jako variabilní symbol uveďte číslo svého OP)- to je částka za sobotu a neděli - pátek doplatí každý na místě

2) poslat mi vzkaz s následujícími informacemi (můžete i postupně, jak co budete vědět):
- hlásím se a zaplatil jsem (napište číslo vašeho OP = variabilní symbol)
- přijedu v pátek nebo sobotu s noclehem
- přijedu jen na krátkou návštěvu (chci/nechci zajistit oběd/večeři).
- na pokoji bych chtěl/a být s ....
- jakmile budete vědět přesnější čas příjezdu, příp. dopravní prostředek dejte mi včas před odjezdem vědět.
- pokud chcete, můžete pro lepší kontakt napsat i své telefonní číslo, na oplátku vám pošlu svoje.

3) už vám zbývá jen dojet do Počátek

Doufám, že letošní účast nebude nadměrná, protože bych pak musela přistoupit k plnému vytížení lůžek a případně stop stavu. Proto počítejte s tím, že pokud bude počet zájemců větší než v předchozích letech, budu muset přistoupit ke slučování 3-4 lidí na pokoj. Uvítám, když si takové větší skupinky sami vytvoříte. Ale pokud to půjde, tak vás samozřejmě štosovat nebudu.

Ještě připomínám nevhodnost dovážet si vlastní alkohol, protože ho nelze konzumovat ve společných prostorách - jídelna a hospůdka.

Byla bych ráda, kdybyste všechny přihlášky a rezervace vyřizovali přese mě (ubytování, zajišťování jídel) a ne přímo na pana Tomandla. Je to jen pro pořádek, protože se srazem souvisí i jistá administrativa, kterou jsem si dobrovolně vzala na triko a soukromé iniciativy mi v tom mohou nadělat guláš :-)

Tak a teď k tomu, proč mi bylo doporučeno napsat těchto pár vět. Prý býváte zvědaví, na koho se máte těšit. Tak tady pod čarou začnu psát všechny, kdo se mi už přihlásili. Nashledanou v Počátkách.
--------------------------------------------------------


gabkin
Štěpina
Bambulka
zvířenka
Churry
Madanik
Princezna Smutněnka
spare
Dota Slunská
Romana Šamanka
JardaCh
TetaKazi
Toulavá
hauskaa
čubík
Tacca
poustevník Jirka
jita.1965
Lorraine
sfcanon
Kars
jara spots
Veru
labuť
brooklyn
René Vulkán
JA.RO
Drsnosrstej kokršpaněl
Hazentla
nejsembásník
siorak
Špáďa
jehlaspichlas
E.T.Jane
Paulmatthiole
Mbonita
cado
J´s Randomness



Tak to je zatím 38 účastníků. Ještě vím o pár adeptech, kteří do poslední chvíle ještě neví anebo se ještě možná odhlásí. A možná se ještě (jako každoročně) objeví někdo o kom vůbec netuším. Přijede ještě asi 5 neliteráků jako doprovod. No a i nějaký ten pejsek je hlášený. Děti (kromě mimča) hlášeny nejsou. Dobrá zpráva: Pokoje zatím vychází dobře :-)
Autor Štěpina G, 05.09.2011
Přečteno 1440x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Den před dnem "D" je načase popřát této akci mnoho zdaru a všem jejim účastníkům, na čele s organizátory, co nejpříjemněji strávený víkend.

29.09.2011 09:38:00 | bameka

Se mnou můžeš taktéž počítat, můžeš si mne zapsat do
databáze. S přesnou určitostí ještě nevím, zda přijedu
s Fischleinem, dám vědět do pětadvacátého.

Takže opět v Počátkách. J.

18.09.2011 09:59:00 | jehlaspichlas

cudliku:-D uz treti rok no to vis nohy uz neslouzej tak nemuzu utect:-pp ale natebe se taky tesim:-))

17.09.2011 08:33:00 | jára spots

Dost nad tím uvažuju, jen ty kilometry mě dost odrazují... :-(. Ještě si rozmyslím - ale hrozně bych chtěla. Škoda, že PANGÁSE nemůžu vzít s sebou, ten bude v tu dobu v Rusku :-D.

15.09.2011 13:11:00 | Gabrielle

Ahoj - sháním kdo by mě s Miškem odvezl z Prahy na sraz a dovezl zpátky - korbičku pro Miška mám.
Díky

09.09.2011 08:57:00 | Romana Šamanka Ladyloba

Já tipoval gabkina a štěpinu, ale to zase až tak velký um z mé strany nebyl. :)

06.09.2011 21:45:00 | Zasr. romantik

Já se taky stydím přihlásit jako první, radši ještě počkám ...!
:)

06.09.2011 19:06:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí