NÁVŠTĚVY

NÁVŠTĚVY

Anotace: -

Návštěvy považuji za malé živelní pohromy a za takové by měly být pojímány i všemi pojišťovnami.

Občasné přijímání návštěv je nevyhnutelné. Pro někoho je to jen mávnutí rukou, pro nás zdaleka ne.Především je to citelný zásah do rozpočtu, často si vyžadující následné dny bezmasé,výjimečně i několikadenní půst.Příprava zpravidla bývá bez problémů,včetně zábavy,která s přibývajícím časem a ubývajícími nápoji graduje. Ten hlavní nápor se dostaví až po odchodu hostů:

-Nejprve vyvětrat!

-Okamžitě solí posypat skvrny od červeného vína.

-Dále. Opatrně sebrat a zamést veškeré střepy.

-Přemístit použité nádoby, příbory, sklenice apod. k  umytí.

-Sesbírat prázdné láhve  k odnesení jako druhotnou surovinu.

-Nábytek uvést do původní polohy.

-Vysát podlahové prostory, umýt a vydesinfikovat sociální zařízení vč. vany.

-Po uložení nádob a zejména příborů, v celém bytě provést inventuru.

-Zjistit závady na použitém reprodukčním zařízení a přikročit k vyčíslení vzniklých škod.

-Jakmile můžeme opustit na potřebnou dobu byt,provedeme preventivní hubení hmyzu plynem.

-Psychické újmy nelze vyčíslit, ale lze je odstranit regenerací.

Ovšem při loučení,s pokřivenou tváří,která má představovat vlídný a laskavý úsměv, nikdy neopomeneme za návštěvu poděkovat, zdůraznit, jak byla milá a příjemná a s nejvyšším sebezapřením připomenout, že už teď se těšíme na další shledání i když z odborného tisku víme, že časté navštěvování může vést až k vzájemné degeneraci!

Z výše popsaných důvodů, než návštěvy hostím, raději sám někoho navštěvuji. Nejraději svatby.Má to dva nezastupitelné důvody.Poznám nové lidi a zadarmo se najím.

 
Autor RU 82, 22.10.2011
Přečteno 324x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí