Přízrak, drak, svoboda a nezávislost

Přízrak, drak, svoboda a nezávislost

Anotace: Každý si jednou zamiluje něco co mít nesmí...

Zkoušeli jste někdy milovat přízrak? Ne? Já ano, a věřte mi, že to nejde.
Snažíte se přizpůsobit jemu a potom sobě a zjistíte, že to nějak, i přes vaší strašnou snahu, téměř není možné.
Nevědomky mu ubližujete a on Vám vlastně taky, a pořád si říkáte, že to je jenom nějaké divné přechodné období a doufáte v lepší zítřek.
Slyšíte:"Neplač, Tvým očím to nesluší." Ale co je to platné, stejně neposloucháte a nakonec vyschnou i ty slzy, když zjistíte jak jsou zbytečné.
Víte proč nemůžete milovat přízrak, toho draka co nikdy nezkrotíte, a vlastně byste ho ani zkrotit nechtěli, protože by stratil svou podstatu a nebylo by pak koho milovat? Protože nikdy nespojíte to po čem toužíte a co chcete Vy s tím čeho je schopný a co je pro Vás ochotný udělat on.
Přeci jen je to přízrak, drak, svoboda a jenom svá vlastní vůle...
Autor vampire´s princes, 12.10.2006
Přečteno 339x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je zajímavý nápad: psát o sobě ve třetí osobě. Když jsem si to četla, myslela jsem, že to je o něm. Jste si opravdu hodně podobní...

03.12.2006 20:39:00 |

Víš ta básnička je přetočená, i když to tak vypadá, není o tom jak se chová on, ale o tom co jsem udělala já. O té hrozné hrdosti, která je mou součástí a často mě žene až na pokraj zkázy...

28.11.2006 09:53:00 | vampire´s princes

Řekni, má takový vztah význam? To, co jsi napsala na mě působí trochu bezvýchodně...:o( (Píšu ti to, jako člověk a rozhodně to nechci nijak vztahovat na minulost, která nás spojuje.)

23.11.2006 13:56:00 |

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí