Jak se brání proti "vysíračům" konkurence - 2. DÍL

Jak se brání proti "vysíračům" konkurence - 2. DÍL

Anotace: -

Předem se omlouvám za nespisovné slovo "vysírač", ale naše bohatá čeština výstižnější slovo nenabízí.

Jako příklad použiju např. blog.cz, který znám nejlépe. Šipka ukazuje na počet uživatelů blogů a pod tímto číslem naskakuje číselník zveřejněných článků. Jeden článek tam přiskočí za 5 sekund, někdy dva články za 1 sekundu, podle denní či noční doby (viz šipka). Slušná konkurence, co říkáte? :-) A to se neholedbají, že jsou v ČR největší, protože by to ani nebyla pravda.


Po kliknutí na tento odkaz to uvidíte v reálu - ZDE


Co tím vším chci říct? Že naprosto není technicky možné, aby se vám nějaký editor či cenzor na blogu.cz staral o VAŠE "vysírače". Půl roku řešit např. Zádrozdu a nahánět ho pod cizími nicky - tohle prostě VYSPĚLÝ server nedělá. Od toho má uživatel blogu u komentářů tyto funkce, viz obr.:



Někdo bude samozřejmě mazání "vysíračů" u sebe zneužívat a sebemenší náznak odlišného názoru zablokuje. Tento postup se mu ale vrátí jako bumerang. Jeho stránky začnou nudit a návštěvnost se časem přiblíží nule. Ale na druhou stranu - bude mít od lidí naprostý klid, to už nechme svobodně na něm.


Povoláním vysírač - 1. DÍL (r. 2007)

Autor Aťan, 30.10.2011
Přečteno 448x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, jak říkal čubík, vyčkejme ještě... fakt nevím, jestli moc frfňáme a oni dělají co můžou, anebo je to jinak. Poslal jsem jim na info tento návrh ve zkrácené slušnější verzi, snad se mi časem majitel (nebo kdo) ozve. Budu zde veřejně referovat, pokud mě nesmáznou:-)

30.10.2011 11:29:10 | Aťan

Zdá se mi adekvátní říci spolu s mou babičkou (když vzdychala nad mými průsery ve škole a účinnosti domluv jak ústních, tak ručních či pomocí nástrojů):

Je to marný, je to marný, je to marný, je to marný, je to marný, ...!!!

Buď si naši hoši udělali rešerši, jak se co jinde dělá, nebo neudělali a teď se v tom plácají. A zdá se mi, že po množství úprav se dost zpomalil chod literu, ale neumím to změřit. To stálé přesouvání dat a přepočítávání průměrů a času (datum a hodina:minuta snad by stačilo) jistě nezrychluje chod serveru.

Pochvala: zatím jsem se nesetkal s údajem vloženo před 26,237 hodinami, ač i to by mohl být správný údaj.

30.10.2011 11:17:51 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí