Můj sen

Můj sen

Anotace: -

Hodně lidí,vlastně každý z nás má nějaké tajné přání, nebo sen.Chceme a přejeme si moc,aby se naše sny a tužby splnily.Já mám hodně plánů pro svůj život,mám svůj veliký sen,který chci aby se jednou splnil.Moc bych si to přála,moc.Nepřestávám věřit v zázraky,protože oni se dějí.

Co byste si přáli vy? Jistě máte hodně snů,které chcete aby se vám splnili.Kdybyste, ale měli vybrat,jen jeden,ten nejvíc nejdůležitější sen pro váš život... Jaký by to byl?

Popravdě,já taky nevím.Nevím sama,který bych si z těch všech mých přání vybrala.Všechny jsou pro mě moc důležité.Ale mám-li myslet na budoucnost...Víte,co si může patnáctiletá holka,jako jsem já přát? No... v mém případě to teď je škola.Moc si přeju dostat se na školu na kterou chci.To je teď pro mě asi to nejdůležitější.Ale je toho ještě hodně, kolik bych si toho přála,aby se to jednou splnilo.

Vždy jsem si přála,naučit se hrát na klavír a tohoto snu se jen tak nevzdám.Přeju si procestovat celý svět,vidět krásu naší Země.A pak jednou jet,hodně,hodně daleko a tam zůstat a už nikdy se nevrátit zpátky,nikdy.Navždy zůstat sama a opuštěná,to si zasloužím...

Neotáčej se,stejně už to nezměníš...
Autor , 21.11.2011
Přečteno 250x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí