Rok 2011: těžká doba pro VELKOPODVODNÍKY

Rok 2011: těžká doba pro VELKOPODVODNÍKY

Anotace: -

Světové protesty sílí. Politici i média začínají brát vážně vzpoury nejen proti sociální nerovnosti, ale média a sociální sítě více a zřetelněji poukazují na příčiny a důsledky.  Dostupnost k informacím pro masy lidí nebyla nikdy v historii lidstva tak jednoduchá. Těžká doba pro VELKOPODVODNÍKY.

 

 

 

Největší ochránci české mafie - bývalý pražský vrchní státní zástupce Vlastimil Rampula, ...a náměstek vrchního státního zástupce v Praze - Libor Grygárek, v současnosti nuceně na odchodu.

 

__________

 

Bývalý guvernér státu Illinois v USA Rod Blagojevich byl odsouzen na 14 let vězení za korupci, když se snažil získat pro sebe křeslo v Senátu uvolněné prezidentem Obamou. Blagojeviche usvědčily nahrávky telefonátů, soud odůvodnil přísný rozsudek "erozí veřejné důvěry ve vládu".

 

__________

 

V severolibyjském městě Syrta byl zabit svržený diktátor Muammar Kaddáfí a jeho dva synové. Na jihu Libye byl zatčen Salf Islám Kaddáfí, kterého si otec Muammar vybral za svého nástupce. Čeká ho proces v Libyi. VIDEO

 

__________

 

Syrský diktátor Bašár Asad se rozhodl nespolupracovat se sousedními státy. Sýrii teď čekají sankce a téměř úplná izolace.

 

__________

 

Bývalý francouzský prezident Jacques Chirac stanul v listopadu před soudem. Za zpronevěru na pařížské radnici mu hrozí trest až 10 let za mřížemi a pokuta přes půl milionu eur.

 

__________

 

Bývalý egyptský prezident Husní Mubárak a další představitelé jeho téměř třicetileté vlády byli před soudem umístěni do železné klece. Jeho synové po celou dobu stáli před lůžkem, aby zabránili kamerám ve výhledu na nemocného Mubáraka.

 

__________

 

Bývalý izraelský prezident Moše Kacav byl v úterý odsouzen za znásilnění na sedm let za mřížemi. Exprezidenta soud uznal vinným ve dvou bodech obžaloby již loni v prosinci. Kacav si musí odpykat minimálně dva roky, než může požádat o podmínečné propuštění.

 

__________

 

...atd, atd...

 

 

Autor Aťan, 17.12.2011
Přečteno 427x
Tipy 4
Poslední tipující: Iv, Aťan
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Nóóó a já bych jenom dodal, když je ten Štědrý den, jen to, že děkuji Pánu Bohu za sebe a za celou mojí rodinu a za Vás všechny, že jsme se zase sešli u štědrovečerní večeřě živi a zdrávi a přeji Vám Všem, aby jsme se u ní sešli příští rok zase.H.
Jó a buďte v klidu!!, rok 2012 proběhne bez třetí světové a co bude potom?, nóóó, nechme se překvapit:-)

24.12.2011 16:07:34 | Jeněcovevzduchukrásného

To není o víře, to je o myšlence.
O té její energii.
Ale beru tvůj názor...

19.12.2011 18:37:50 |

danny, nechci se tě nějak dotknout, ale tahle poloha věřících typu "my víme - vy nevíte", s blahosklonným úsměvem na líci (jako bych viděl moji tetu Bóžu..:-) ...ta ateisty asi dráždí nejvíc. Už jsem dával příklad (koncentrák), že rady např.: "záleží jen na tom, co chceš ty" jsou strašně naivní. Nějaký zločinec vedle tebe bude taky "hodně chtít" a tvoje zbožné chtění ti nebude nic platné. Pojďme se dohodnout, že náboženství si probereš s někým v kostele, a se mnou hříšníkem dáme raději řeč o něčem jiném, jo? :-)

P.S. V páté dimenzi se občas ocitnu, říkám jí civilně "fantazie"...

19.12.2011 18:21:52 | Aťan

Aťane, máš v tom nějakej binec, jako ostatně hodně lidí...
Ono to není až tak složité, Aťane, pravda je jednoduchá.
Záleží jen na tom, co chceš ty...
A to taky vytváříš...
Třeba zatím jen v té páté a výš... :-)

19.12.2011 17:57:39 |

To danny:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1001/maysky-kalendar

...ale přidávám se na tvou stranu, kdybych měl použít slovník ajťáků, tak 21. prosince 2012 možná přijde jen restart z materiální fáze do duchovní - to je názor optimistů a mně se líbí víc. Teď už jde jen o to, kdo bude mít pravdu, že jo...:-)

19.12.2011 17:47:08 | Aťan

Aťane, co je to zase za názor? :-)
Poslední rok?
Kde jsi to slyšel?
Naopak, to bude rok, kde konečně lidi najdou sami sebe... :-)
Ovšem, jak kteří... :-)
Nechci vypadat jako Honzík, tak jen doufám, že mezi nimi budeš taky... :-)
A podle jakého že to kalendáře?

19.12.2011 17:32:25 |

No tak to se těšim,aspoň pokecáme :-)

18.12.2011 16:02:18 | Iv

...třeba nás strčí do jedný cely :-)

18.12.2011 08:21:39 | Aťan

Jo já vím,s tím počítám a uvažuji o nechutně masivní hypotéce :-))))) To bude jízda :-)


...............hlavně pak v roce 2013 ve vězení :-)

17.12.2011 20:58:48 | Iv

Iv, příští rok je podle myského kalendáře prý poslední - takže žádné půjčky nesplácej a co nejvíc melounů si navypůjčuj..:-)

17.12.2011 16:28:26 | Aťan

No krása.
Že by spravedlnost konečně začala nakukovat ? :-)
Letos je to fakt zajímavý,jsem zvědavá na ten příští rok.
Věřím,že se to hezky rozjíždí.
Konečně !

17.12.2011 12:55:14 | Iv

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí