Rozloučení s "přítelem"

Rozloučení s "přítelem"

Anotace: -

Pohádali jsme se spolu před čtyřmi  dny ohledně oplzlého  slova, která tolik nesnáším. Napsala jsem Ti sbohem, když jsi stál na svém, že jeho použití na veřejném serveru bylo na místě.  Jenže jsi můj přítel!

Napsala jsem Ti:

"Nemohu mít přítele, který se na vyjadřuje oplzle, promiň. Vulgární vyjadřování, podle mě,  patří k lidem, kteří nemají dostatečnou slovní zásobu, tedy k lidem primitivním. To Ty nejsi.  Proto ten můj šok."

Tři dny jsi dělal uraženého a ač jsi viděl, že jsem na serveru, dělal jsi, že mě nevidíš.

Bylo mi smutno z toho, jak jsem se v Tobě zklamala. Bylo nám spolu přeci tak fajn.

Čtvrtý den ráno jsem Ti napsala:

"Ahoj příteli. Jelikož si my dva spolu asi již nemáme co říci, je zbytečné, abychom byli dále přátelé, co myslíš? Do půlnoci si to, prosím,  nech projít hlavou a odpověz mi. Stačí, když napíšeš ANO nebo NE.  Chci se "rozejít"  v dobrém, po vzájemné dohodě."

Když jsi mi včera odpoledne podal ve své odpovědi ruku k  smíru, byla jsem mile překvapena.  Opravdu by  nebylo dobré ztratit dobrého přítele pro jedno nedorozumění. Přesto, že jsi se trochu chabě vymluvil na to, že jsi mě ty tři dny ani nepozdravil, jako dříve - dobré ráno nebo dobrou noc - z důvodu, že  jsi měl  moc práce,  chtěla jsem věřit tomu, že o mě, jako o kamarádku, přijít nechceš a že píšeš upřímně.

Těšila jsem se večer na pozdrav od Tebe - dobrou noc Vandi. NIC.

Těšila jsem se tedy ráno na pozdrav od Tebe - hezký den Vandi. NIC.

Neumím si představit, že bys měl tolik práce, že bys neměl dvě minuty času na pozdrav.

Pochopila jsem. Pokud jsem Tvé počínání nepochopila správně, je tady moje hrdost, kterou jsi podcenil. Asi bychom si v budoucnu stejně již nerozuměli.  Měj se můj bývalý kamaráde a příteli dobře, přeji Ti v životě jen to nejlepší a hlavně zdraví, které je k životu to nejdůležitější.

Dnes v poledne se tedy spolu rozkamarádíme. Zmáčknu knoflík - odstranit z kamarádů. Nechci Tě každý den vidět na obrazovce. A nechci, abys Ty viděl mě. Nechci být Tvou přítěží.

Sbohem příteli.  Život půjde dál i bez našeho přátelství.

 
Autor vandule, 24.01.2012
Přečteno 672x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pokud přátelé zklamou,je to většinou kvůli malichernosti.Oplzlost,ostré slovo,vulgarita jsou průvodním jevem života každého jedince mužského pohlaví.Ovšem,dát přátelství všanc skrz falešnou hrdost,pro pocit ponížení,když čekáš omluvu a schovávání se za fiktivní nedostatek času?Promiň,to není přítel,to je zbabělec.

09.02.2013 21:25:54 | Bakchus

Ahoj Baku, no nevím proč hrdost pokládáš za falešnou. Co je na hrdosti tak špatného? Hrdost je stav mysle, který značí, že člověk si sám sebe váží. Nevidím na tom nic špatného, ani přehnaného, když si člověk sám sebe váží, pokud s tím neobtěžuje své okolí. Je velmi důležité pro tu správnou psychiku člověka, si sám sebe vážit. Jen tak ví o co jde a dokáže si tak vážit i jiných lidí. To Ti řekne každý psychiatr. A jelikož čas většinou vše zahojí, jsme s tady, popsaným bývalým kamarádem, opět kamarádi. A to takoví, kteří se respektují a váží si sebe navzájem. Jak říkám - vše zlé bývá v drtivé většině k něčemu dobré a to se mi potvrzuje celý život. :D

10.02.2013 00:01:32 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí