"Kdy, kde a co to pro změnu bude!?"

"Kdy, kde a co to pro změnu bude!?"

Anotace: taková pidi úvaha

U mne to bylo vždy nejzajímavější, když jsem si myslela, že už mě nic nemůže překvapit a že se nic nemůže stát.

A ono se pak stalo a byl z toho pěkný hukot, někdy jako bych hrála hru na schovku s tou "rozumnou" částí. Když se mi ji povedlo umlčet, pak se děly někdy opravdu hodně fantastické věci.

Nikdy bych neměla syna, kdybych se řídila jen rozumem.

Že zase přijde něco, kdy nebude rozumná část ve střehu, je víceméně jisté.

Otázka "Jestli ještě?" je zbytečná, paradoxně otázky "Kdy, kde a co to pro změnu bude?" jsou tady rozumnější.

Takže "Kdy, kde a co to pro změnu bude!?"

Autor Romana Šamanka Ladyloba, 26.07.2012
Přečteno 503x
Tipy 4
Poslední tipující: PIPSQUEAK, ewon, poeta
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"Nikdy bych neměla syna, kdybych se řídila jen rozumem."

přijde mi podstatné to slůvko "jen". A řídilas to - nemyslím nutně to se synem-TY? Nebo se to řídilo/řítilo tak nějak samo? :)

27.07.2012 10:11:12 | ewon

jo - a svým způsobem jsem to i řídila do té míry, že jsem dovolila, aby se to stalo

díky za zajímavý podnět k přemýšlení

27.07.2012 14:43:16 | Romana Šamanka Ladyloba

je zvláštní, že jsme každý někde úplně jidne, přesto v nás ta neurčitost slov cosi vyvolává.

27.07.2012 16:55:15 | ewon

v souvislosti s mou úvahou a tak trochu s naší debatou - mě znovu zasáhla myšlenka, kterou jsem jistě někde i četla - že nejvíc litujeme toho, co jsme mohli a neudělali

jo a při psaní mé úvahy jsem myslela na nejméně dva nebo tři hukoty ...

27.07.2012 18:53:16 | Romana Šamanka Ladyloba

stejně to ale chápu spíš tak, že jsi nepřestala používat rozum, spíš jsi ztratila kontrolu nad situací. Nebo možná pocit kontroly. (není lehký to vyjádřit... zvlášť když nevím o co přesně jde- ale to nevadí)

... vlastně by mě zajímal i ten stav bez hukotu- co to znamená rozum používat. :)))

27.07.2012 20:22:24 | ewon

ju :-)

27.07.2012 16:58:02 | Romana Šamanka Ladyloba

:)

27.07.2012 17:05:06 | ewon

ewon - nuž když se to tak vezme a kouknu se zpětně já toužila po dítěti hodně hodně dlouho - a tak trochu jsem snad připravovala cestičku (napr. očistný půst) - ale pak se to semlelo až když jsem se ty touhy vzdala a začala jsem se vážněji zabývat: "Tak dítě nemáš, nejspíš už ani nebudeš mít, tak jak se svým životem naložíš?"

27.07.2012 10:53:30 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí