Norek, Jaguár, Tygr a Osel..

Norek, Jaguár, Tygr a Osel..

Anotace: ...

Každá žena by měla mít 4 mazlíčky. Norka ve skříni, jaguára v garáži, tygra v posteli a osla co jí všechno zaplatí. Dobře to není všechno, co od života čekám. Nemusím mít ve skříni norka.. Stačí hezký kousek od Gucciho.
Čím starší jsem, tím víc přestávám věřit na lásku na celý život a tím víc hledám Norka, Jaguára, Tygra a Osla. A to nejlépe vše v jednom. Je to snad špatně, že hledám jenom pozlátko? Znamená to, že jsem povrchní? Usoudila jsem, že v dnešní západní civilizaci nemůžu hledat lásku s hlubšími hodnotami. Jsou chvíle, kdy je dobré se lišit, ale jsou taky chvíle, kdy se tím akorát podkopává vlastní ego. Je to jako čtyřhlavá slepice pod eifelovkou. Se svítivě zeleným peřím. Ve chvíli, kdy si na ní všichni se smíchem ukazují si všichni uvědomíme, že v tomto případě není dobré lišit se.
Dokud jsem byla malá hloupá a naivní, myslela jsem si, že nedokážu být jako všichni. Nikdy jsem si nedokázala ani na moment připustit, že bych taky dokázala být povrchní. A teď si nedokážu představit, že bych mohla žít s hlavou v oblacích. Jak je to možné?
Hledáme snad všichni norka, jaguára, tygra a osla jenom proto abychom se vyhnuli tomu, že budeme jiní?
Autor RonnieEl, 08.11.2012
Přečteno 540x
Tipy 5
Poslední tipující: Madanik
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já se domnívám, že jsem to pochopil, je to jakýsi druh sarkasmu od tebe, takový trucovitý vzdor vůči společnosti, která tě tlačí do určité polohy, která ti znemožňuje mít nebo dělat to, co bys ráda.
no tak lásku nikdy nehledat. ona nějak chodí jako to štěstí a když se unaví, sedne na kohokoliv:D

11.03.2013 16:56:06 | CCGREE

Podléháš společenské konvenci, jidi ti říkají co je dobré a ty si říkáš to musí být dobré když ostatní říkají že to dobré je!! A pak já to chci taky ono je to dobré ostatní to říkají. Nazíval bych to asi konzumností. Setkávám se s tímto chováním u holek strašně často. Nic si s toho nedělej aš skončíš jako zelená vdova zatoužíš zase po Frantovi s Favoritem :-D Který ti tehdy nabízel jen lásku sex a prochazky v přírodě. Neodsuzuji takové lidi. Každý si má jit za svým štěstím!!!

12.11.2012 08:39:45 | Delven

Nejsem si jistá, jestli si mám brát k srdci rady od člověka, co je schopen napsat ve slově nazývat měkké i po z:)

16.01.2013 00:08:27 | RonnieEl

Důvod proč ne vždycky najdeš ;-) Gratuluji, máš jej ! :-D

18.01.2013 22:22:12 | Delven

Jedno i druhé je extrém.

08.11.2012 21:48:18 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí