Sny

Sny

Anotace: Proč vůbec o něčem neustále sníme ?http://www.youtube.com/watch?v=PgclIzc3rY0

Sen. Co to slovo vůbec znamená? Proč se nám zdají sny? Vždy když večer ulehneme do postele a pomalu usínáme,přehrávají se nám v mysli události které jsme ten den zažili.Když usneme zdají se nám sny.Některé sny si pamatujeme, jiné ne. Proč tomu tak je?Snaží se nám naše sny něco vyjádřit? Něco co by jsme měli udělat nebo naopak čemu by jsme se měli vyhnout? Ve svých snech si představujeme různé okamžiky, které by jsme chtěli zrealizovat,ale ráno když se probudíme, tak si většinou na své sny nepamatujeme.Mě se nejčastěji zdá o budoucnosti,o tom jak mám dále proplouvat svým životem a nenechat se zastrašit překážkami a úskalími,které mě na mé cestě život budou provázet na každém kroku.Když v životě něco vyjímečného zažijete, občas nám příjde že už jsme to někde zažili,ale nevíme kde.Neuvědomujeme si,že je možné že se nám to zdálo v době,kdy jsme v klidu a nerušeně spali.Naše sny jsou tak realistické, že si myslíme že je to skutečnost,ale je to jen optická iluze v naší mysli.Nemusíme snít jen ve spánku, můžeme snít i v bdělém stavu.Dalo by se říci, že sníme neustále.Tím, že sníme a představujeme si svou budoucnost,přitahujeme k sobě danou situaci,okolnosti,lidi.Nejde nic proti tomu udělat.Naše sny jsou součástí nás samotných,jsou naší neoddělitelnou součastí.Sny jsou našim životním průvodcem,našim rádcem.Každý sen má nějaký smysl,ikdyž na první pohled nám příjde náš sen nesmyslné a nereálný.Pokud si svůj sen zapamatujeme,snažíme se najít jeho podstatu.Snažíme si přehrávat ten se stále dokola a dokola, ale podstata nám stále uniká. Proč? To je otázka na kterou nedokážu odpovědět.
Autor Raďa, 16.04.2013
Přečteno 585x
Tipy 1
Poslední tipující: Jiná
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

sny jsou odrazem toho co člověk chvíli před nimi prožije..bohužel nám nepředpovídají to co se stane, mluví jen o našich touhách

17.04.2013 14:51:36 | Jiná

Je nabíledni, že jsou sny ve spánku a sny v přeneseném slova smyslu. O těch prvních se pouč v odborné literatuře a nic jiného než revitalizaci mozku v nich nehledej. Ty sny s otevřenýma očima jsou dobré, ale na druhou stranu všeho moc škodí:)

17.04.2013 09:28:02 | Inna M.

Probuď se a začni realizovat svůj sen :) .Vždyť přeci nic není nemožné

16.04.2013 20:16:19 | Lucy Susan

Všechno je v našem životě párováno, tak i realita a sen. Tak proto. Dokonce se obávám toho, že kdyby se nesnilo, tak by se realita mohla zhroutit. Obráceně to funguje.

16.04.2013 18:15:03 | VEDz RVAHEs

Krásně dialekticky a moudře řečeno. Všechno je vždy dvojaké, skládá se z protikladů a má samo vždy i svůj vlastní protiklad... Ta myšlenka o zhroucení reality, kdyby se nesnilo, je moc hezká, to už je vlastně poezie :-)

17.04.2013 17:53:07 | Amonasr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí