Nesmírnost mírnosti

Nesmírnost mírnosti

Anotace: taková trochu bláznivina, slovíčkaření

Pan nedbalý nedbal na své otázky ani odpovědi. Často si zpíval v prapodivném nářečí, nikdo mu nerozuměl, ale evidentně mu to nevadilo. Strážce pokladu bývají ospalý, koho by to taky bavilo, střežit nenalezitelnou věc. Hojnost a mír nikdy neznají míru, kladou věnce a jinde kradou, pokradmu se uchechtávají. Mnozí jim vyhrožují nebo se chovají netečně stejně jako k panu nedbalému a stejně jako on. Koho by napadlo, že to vyjde nastejno.
Baculaté dívenky v nažehlených šatičkách těžko mohou být zlovůlné, všichni si to aspoň myslí, i když nic mi nedává právo napsat všichni. Silueta jejich stínu tu zůstává i když odešly, nohy v těžkých špinavých botech po nich klidně šlapou. Není to zakázané ani přikázané. Ťap přímo do ksichtu, umění krutosti a hnusu je náročné, náročnější než líbeznost. Zapomněla jsem dodat, že pan nedbalý je taky pomalý, jako šnek, ale možná je to jen projevem klidu, skromnosti a rozvahy. Nikdo by od něj žádné moudrosti nečekal, tak proč na něj nadávají a kritizují(pomlouvají – kritizují se sem vůbec nehodí, ale v životě se nedá nic vrátit). Vlastně od něj nikdo nic nečeká a tím ho nechávají napospas své nesmyslnost. Netuší jak těžknou nohy, když musí šlápnout do siluety stínu tváře děvčete. Tisíce špendlíků se mu zabodávají všude, ale on musí. Rozumíte musí. A taky musí trpět vaší nevinností a dobrotou.
Zoufalství velkého třesku se nezříká své moci ani rozpaků a pokorně svěšuje hlavu jak vadnoucí květina. Pečlivý surovci nadělají méně škody než výřeční mnohomluvci a více škody než krtci v minovém poli. Omamnost vůně vlčích máků může být i na škodu, zvláště pro samozvané nezletilce s Bravem pod tričkem nesoucím nápis South Park. Kenny se v tom poli prošel a nepochodil, tedy vlastně vrátil se a od té doby je nad věcí. S panem nedbalým si otevřeli půjčovnu vzduchu a představte si že jim to sype, lépe řečeno jsou za vodou, tedy nemají finanční nesnáze. A děvčata v nažehlených šatičkách si dál spolu s děvčaty v roztrhaných teplácích bezstarostně hrají na ulicích a je jim jedno kdo šlape po jejich stínových siluetách. Poklad zůstává dál pokladem a věčnost tragikomedie živoucí.
Autor petrazz, 27.01.2007
Přečteno 312x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí