Ztrácíme se...

Ztrácíme se...

Anotace: ...doopravdy se ztrácíme...sami v sobě a s ostatními...

Dost už bylo smutku, pláče a nářků...

Nyní je potřeba jednat, není čas na zdlouhavé vysvětlování, již dost času bylo zatraceno a je potřeba se zaměřit na konání, činy a skutky, protože jinak se úplně ztratíme...

Jednak se ztratíme v tom šedosvitu a škále tmavých životních barev, a nebo dokonce i sami v sobě...

Jde jen o to, jak dlouho to bude trvat...V kostce lze říci toto: "Nelze se pozastavovat, ale je potřeba spěšně konat"...

Hora ruit, tedy "Čas se hroutí"...Je potřeba ihned uzdravit svět, neboť nákaza by se roznesla dále a infikovala by celý svět.

Musíme se vzepřít a jít proti sami sobě a také proti ostatním a jejich nezdravým názorům a dokazovat že jejich chování není jistě nejlepší, nicméně co je dobré pro jednoho nemusí být dobré pro druhého, avšak dle mého je dobro a zlo zcela nezávislé na kritériích hodnotitelů, tedy to co dobro je, je dobrem a není zlem...

Jinak by se ze světa úplně ztratila spravedlnost, dobro, blaho, láska, cit, uměřenost, statečnost, vše potřebné pro život...To vše by bylo bez zálohy zatraceno a již nikdy by asi obnoveno nebylo...Z čeho také, že??? Snad ne z těch rozkolných a protichůdných názorů a konání, které na nás jsou vysílány ze všech koutů...Bylo by dobré, při teoretickém pozorování obnovit tyto hodnoty, protože budou jednou ztraceny a co potom??? Už nebude čas... Homo non habebit horam (Člověk nebude mít čas). Co se stane??? Na to raději nemyslet...Zachraňme ty ruiny a trosky, dokud je ještě co zachraňovat, protože asi pak nebude už co...

Vemme rozum do hrsti a vejděme do ulic... Asi je to potřeba, protože jinak než z nejnižších řad se nezavedou zmiňoavné hodnoty, o které nám snad jde...
Autor A.N.D.Y., 30.01.2007
Přečteno 319x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí