Děštivý víkend strávený u monitoru byl "výživný"

Děštivý víkend strávený u monitoru byl "výživný"

Anotace: Psáno na blogu iDnes v roce 2012

Kdysi byl na obrazovkách nejmenované televizní stanice vysílán pořad s názvem:

„Co týden dal.“

Končící víkend bych soudě dle svého prožitku nazval:

„Co víkend vzal.“

Deštivý víkend mě v podstatě donutil trávit jeho převážnou část u osobního počítače. Přesněji řečeno u prohlížeče.

Po otevření jednoho z nich mi byla naservírovaná vydatná porce mezilidských vztahů.

Kupříkladu sebevědomá a protřelá spisovatelka B. Nesvadbová byla nemile překvapená reakcemi diváků na sebe sama, ale i na adresu její milé dcery.

Jak bylo vyřčeno, objektem nevole ze strany diváků i tvůrců kulinářského pořadu byla poněkud přemoudřele působící dívenka Bibi.

Sama nepřístupně působící, avšak nebývale elegantní dáma Bára N., byla ve svém zralém věku pobouřena zlými jazyky diváků, které neušetřily kritiky ani křehkou bytost, jakou je její dcera.

Téměř do varu ji však přivedlo chování vítěze soutěže, který měl tolik troufalosti, že si výhru ponechal a hodlal si vychutnat exotickou dovolenou po boku velmi mladé milenky. Spisovatelka doufala v dobrotivé srdce staršího herce. Spoléhala na to, že vítěz přenechá pobyt na zahraničních plážích potřebným, což se nestalo.

Další skutečnou perlou nabízenou prohlížečem byla zpráva, bez níž by se zřejmě neobešla většina českých občanů.

Teprve devatenáctiletá modelka otěhotněla. Na tom by nebylo nic pozoruhodného, kdyby modelka nenaznačila, že ji značný zájem médií velmi těší. Navíc otcem nenarozeného dítěte má býti muž, který je zadaný (a žádaný).
Dále bylo ve zprávě uvedeno, že jakmile muž obdržel krátkou textovou zprávu o dalším svém otcovství, byl pouze rozechvělý.
Být to kdokoli jiný - jistě by oněměl nebo rovnou kokta(l). Ne však Kokta.

Mladičká modelka stojí o popularitu za každou cenu, je jako štika v sinicemi zasaženém rybníčku, v němž se líně převaluje pár opravdu letitých ryb z oblasti showbizu i několik mladičkých pijavic.
Není divu – dravá ryba Štiková rozproudila jinak stojaté vody zapáchající nádrže s mecenáši a rybičkami.

Opojné mládí a dobře situovaný, zajištěný muž – historie se opakuje.

Dále se čtenář dozvěděl o výstavními silikony vybavené modelce, která je opět štíhlá jako proutek a je lehčí než před časem (o 12 kg).

Přál bych si, aby opět vysvitlo slunce.

Daleko větší přínos má prohlížení krajiny, nežli internetových prohlížečů.

Souhlasíte?
Autor kudlankaW, 29.01.2015
Přečteno 342x
Tipy 9
Poslední tipující: A42, Pamína, Jort, knihomolka, Frr, Amonasr, MARKO
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Některé weby si prohlížím ráda. Třeba liter...

30.01.2015 22:24:38 | A42

Kuprikladu?

30.01.2015 22:25:36 | kudlankaW

Daleko větší přínos má prohlížení Literu, když už teda venku prší.
Díky za výlet - televizi dávno nepouštím (zapomněla jsem dokonce, jak se to s tou krabičkou dělá)a když na mě vykoukne na serveru nějaká takováhle pitominka, tak se v duchu hihňám... škoda času našich vzácných životů, viď, milý Marty! Ale děkuji za exkurzi, při čtení Tvého textu jsem se hihňala nahlas :-)

30.01.2015 16:51:00 | Pamína

No já si myslím. :))

30.01.2015 17:08:14 | kudlankaW

daleko větší přínos má prohlížení krajiny...souhlasím :-D

29.01.2015 22:17:48 | Frr

ano, jsem tomu rád, že sdílíš...

29.01.2015 22:20:01 | kudlankaW

Tyhle typy informaci vyloženě nesnáším. Takže je nečtu. :-)

29.01.2015 20:45:21 | Isabella Monvoisin

Tak jsem Ti je dal s lehkým úšklebkem na Liter jako k úvaze :)

Díky Michaelo, za návštěvu, jíž bych se nenadál ,)

29.01.2015 20:47:03 | kudlankaW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí