Dálka není překážka

Dálka není překážka

Anotace: Hledej, tak dlouho, dokud nenajdeš.

I daleko se může skrývat někdo, nebo něco, co může už nadosmrti ovlivnit váš život. Může se schovávat za obyčejným člověkem. Možná jde o lásku, která na vás čeká na druhém konci světa a je jen na vás, jestli ji půjdete naproti, nebo budete čekat ,až vás najde ona sama. I přez to, že se vám daří, jste ve skvělé finanční situaci a můžete mít vše, na co jen pomyslíte , tak vám něco chybí. A to něco vám bude chybět do té doby, dokud nezačnete hledat.
Já jsem našla. Našla jsem člověka, který je sice asi 200 kilometrů ode mě, ale rozumím si s ním více než s někým jiným. Je to má spřízněná duše. A i když se uvidíme až za 2 roky, protože nám brání rodiče, věrně čekáme a strávíme spolu více času, něž s kýmkoliv jiným. Dá se říct, že je to "virtuální" vztah na dálku, ale dokážeme spolu dělat více věcí, než by jste čekali.
Přeji vám, aby jste taky našli někoho, kdo vám bude věrný. .. vím že mi je teprve 15 let a možná si myslíte že je to pouhá naivita. Tento názor vám samozřejmě neberu a budu ráda, když se se mnou o něj podělíte. Předem se omlouvám za chyby.
Autor Terr, 22.05.2015
Přečteno 365x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Miluji tě :****

26.05.2015 21:55:53 | tvůj Patriček

Terr :)) :** to je nádherné :** miluju te:** vydržíme :** až budu moct tak hned jedu za tebou :*** vážně ať si klidně myslí co chtějí :)) :** ale mi to vydržíme :** navždy budeme spolu :** miluji tě :**

26.05.2015 21:46:23 | tvůj Patriček

Přesně :***

26.05.2015 21:53:25 | Terr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí