Osud Evropy?, hloupost lidí?, možná je to dohromady

Osud Evropy?, hloupost lidí?, možná je to dohromady

Anotace: Scénář, který může nastat, a podle mého i nastane, pokud budou evropští politici nadále nerozhodní, nejednotní a naivní v otázce imigrantů a jejich snahách Všechny začlenit do Evropy.

Nemusím být ani věštec, ani prorok, na to co se může brzy stát v celé Evropě.Na to mi stačí zdravý selský rozum a jednoduché kupecké počty.
Pokud budeme přijímat další a další a další imigranti, nic se kladně nevyřeší, ba naopak.
Pokud se tento scénář s přijímáním uprchlíků bude dál a dál uskutečňovat,
bude z toho v Evropě a následně i v ostatním Světě opět hrozivá Válka, jakožto se to již také dvakráte stalo.
Podle mého to začne pouličníma bojůvkama, a to více méně ve všech evropských státech.Pokud lidé, kteří sem budou stále Masivně přicházet, a následně nebudou mít co jíst a pít, vezmou si to časem zkrátka sami, a to i násilím.Já kdybych byl na jejich místě v takové krizové situaci, jednal bych zřejmě stejně.

Ty lidi jsou v bezohledných a dravých rukách pašeráků, kteří za to, co se u nás v Evropě děje, můžou nejvíce.A oni toho nenechají, dokud jim v tom někdo radikálně nezatrhne.A to je ten problém, který se neřeší dostatečné rychle, a hlavně ani ne efektivně.
Tak že se bude jenom politicky kecat, a situace se bude stále jen a jen vyostřovat, až to celé povede k ekonomickému kolapsu, a k Válce velkých rozměrů.Tak to vidím já:-(
Rusko, na které dnes většina lidí a především politiků hartusí, bude však mimo tento Velký, celoevropský problém, a to samé i USA.Zatím, ale z dějin víme, že válečný konflikt se šíří velmi rychle.
EU již dávno krachla společně s OSN nefunkčním molochem, prostě to vidím celé černější a černější:-(.

Můj příspěvek dnes není ani kapku optimistický, nakonec tak jako vždy,
a tak se na mě nezlobte, pokud jsem Vás místo zasmání svými příspěvky dotlačil spíše ke smutnému zamyšlení nad lidským chováním.
Amone, Frr a další, cítím, že si musím dát voraz, a také si myslím, že to bude lepší i pro Vás všechny.Já prostě nedovedu psát pozitivně, a tak toho psaní raději už nechám.
Rád se však na Vaše básně, ale i tak podívám.
Zkrátka jsem již šestým rokem velkým a možná i zbytečným pesimistou.
Doufám, že lidi budou rozumní a vše se v dobré obrátí.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 22.08.2015
Přečteno 576x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Obávám se, že lidé nikdy nebudou rozumní.Kdyby bylo lidstvo poučitelné, k posledním válkám v dějinách by už nedošlo.Bohužel tomu tak není:-(.

Říkám to pořád,začněte s tím otužovàním a bojový sport,zbrojní průkaz,či kurz přežití v divočině taky nezaškodí.;-)

23.08.2015 00:07:50 | Malá mořská víla

Na pozitivní chlácholení dnes skutečně není vhodná doba. Jen ti imigranti jsou jaksi nedobrovolným důsledkem něčeho, co dnes není v Evropě (zvlášť té naší - západní) v módě pojmenovávat, a tak se to řeší strkáním hlavy do písku. Ono je snadné rozsévat chaos a být přitom na druhé straně světa, kam imigranti už nedoplují. A dokud se budeme tvářit, že to nevidíme, nebude nám asi pomoci. Každý ale má šanci se emancipovat, i ta naše momentálně zoufale a trapně bezradná Evropa - pokud ji ovšem nepromarní. Dnes už není nikdo, komu by se chtělo tahat kaštany z ohně za nás, a opravdovým světovým hráčům - USA, Číně a Rusku - jsme bohužel leda tak pro smích... ;-)

22.08.2015 21:34:06 | Amonasr

Z Tvého psaní mi vychází jen jediné, klid budeme mít až po "smrti".:-)

05.09.2015 13:31:54 | Jeněcovevzduchukrásného

Nebo realistou?

22.08.2015 21:21:10 | Isabella Monvoisin

Jsem realista, a vím své.

27.08.2015 21:11:05 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí