Co je ještě důležité...

Co je ještě důležité...

Anotace: ...jsou ještě ve světě věci, které jsou důležité???

Při dnešním pohledu, snad na svět či do světa, kdybych se měl považovat za nezúčastněného pozorovatele, je mi skoro do breku... Co vlastně je dneska ještě vůbec důležité... Je ještě něco takového... Došel jsem postupem stárnutí a nabývání osobních zkušeností a snad i troškou znalostí k přehodnocování hodnot..

To co bylo důležté, již není a naopak, to čemu jsme jakoby nevěnovali pozornost se dostává do popředí našeho zájmu... Čím to je, že se tak mění náš postoj?? Je to tím, že se stáváme jakoby vzdělanějšími a cítíme se být nad věcí??? A nebo je to tím, že nás jaksi ty povrchní problémy přestali "zajímat" z důvodu toho že jsme zocelení a silnější a proto je v tom náporu problémů větších ani neřešíme a necháme je plynout??? Je několik vysvětlení, ale to správné je v nás...Každopádně zásadní a důležité jsou ty, které určují a směřují přímo náš život...Přímo se nás bytostně dotýkají...

A takovými důležitými elementy mohou být škola, jídlo, spánek, partner(ka), volnočasové aktivity, přátelé a taky třeba rodina, zvíře, nebo jiné... Ale kdo nás vede k přehodnocení?? A tedy k jakémusi přehodnocení a konverzi a stagnaci na dosavadní hodnoty??? Asi je za vším život, jeho rozmanitost a jeho variabilia...A nebo ho někdo řídí a nás nutí k tomu abychom sami hledali co je dobré a na to jakoby špatné zapoměli... Kdo zná odpověď...

Celé toto přehodnocení přeci musí mít racionální základ...Nemusíme jej sice chápat smyslově, ale přeci jen nejde aby šlo o iracionální mozkové výplody a jejich aplikaci do života... Musí zde někde být to co ns vede k přehodnocení a k tomu co je doopravdy důležité...Co to je doposud nevím ani já..

A kdo z vás to ví, nechť to napíše do komentáře...Budu se těšit...
Autor A.N.D.Y., 05.02.2007
Přečteno 329x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí