Bůh!?

Bůh!?

Anotace: ...

Bůh je spravedlivý a milosrdný říkali mi, Bůh je všemohoucí a milující říkali mi, Bůh nás vidí říkali mi, Bůh k nám hovoří říkali mi, jen dělej co Bůh chce říkali mi, Bůh slyší všechna tvá slova říkali mi, Bůh vidí tvé myšlenky říkali mi, Bůh tě bude soudit říkali mi, odpykáš si všechny své činny říkali mi, ale bůh je přece milosrdný a milující.
Hledal jsem boha, hledal jsem pravdu, prošel jsem mešity, navštívil kostely, modlil se v chrámech, klaněl se v kaplích.
Tam kde měl být Bůh nalezl jsem méněcenost, tam kde měla být víra nalezl jsem prázdná slova, tam kde mělo být milosrdeství nalezl jsem jen pozlátko, tam kde měla být tolerance nalezl jsem strach a nesnášenlivost, tam kde měla být láska našel jsem nenávist.
Autor Klára Němcová, 13.06.2016
Přečteno 516x
Tipy 6
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Jin&Jang, Robin Marnolli, Lighter, Fany
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Víra je asi dar.Víra je Dar, a je jenom na nás zda ho příjmem a nebo ne.Máme svobodné myšlení, je to jen a jen na nás samotných, a tak je to jistě správné.

03.07.2022 15:12:26 | Jeněcovevzduchukrásného

Já mylsím, že je to pravdivě napsáno...vyplývá mi z textu, že někomu někdo říká obecně jaký je bůh, ale už tu není přesná myšlenka, kde takového boha hledat... a nástává pak rozčarování, že na falešných místech (mešita, kostel, vlasní srdce ...) není o co stát...
pěkné.

13.06.2016 21:58:36 | Robin Marnolli

Svým způsobem je to i nářek ztraceného, na ktereho se valí "pravda" ze všech stran. Ve finále jsme však tam, kde jsme začali.... v háji.... Otrok vlastních myšlenek

13.06.2016 22:40:48 | Klára Němcová

možná že hledal na špatných místech, zeptal se už někdy: co jsem našel v sobě? :-)

13.06.2016 19:37:44 | Malá mořská víla

To je dost možné, dokonce vysoce pravděbodobné. Kolik z nás však napadne hledat právě v našich srdcích, hledat tam, kde je to na snadě. Vždyť to je to jediné místo, o kterém můžeme mít jistotu.

13.06.2016 21:46:20 | Klára Němcová

a i zde je třeba rozlišovat :-), bible říká chraňte především svá srdce, neboť z něj vychází všechny myšlenky (dobro i zlo)...přesto právě uvnitř nás samotných se skrývá to, co do nás Bůh stvořitel či vesmír vdechl...vše co uvádí v pohyb, veškerá tvořivost a síla pohnutek... je jen na nás samotných, pro co se rozhodujeme, zda pro dobrotu (+) či pro sobeckost (-)..., ale ta samotná cesta objevování je úchvatná, alespoň pro mne :-)a možná, že právě ta cesta je naším jediným úkolem :-)
projít ji co nejšťastněji, jak pro sebe , tak pro všechny ostatní zúčastněné :-)

14.06.2016 11:40:42 | Malá mořská víla

Děkuji za tuto myšlenku :) Díky

14.06.2016 16:13:58 | Klára Němcová

buď velmi šťastná :-)

14.06.2016 16:15:26 | Malá mořská víla

https://www.youtube.com/watch?v=wRoiVdq0umU

13.06.2016 14:25:01 | Lighter

I u tohohle příspěvku je evidentní ten šílený rozptyl názorů a u žádného nemůžeme říct že je lživý.

13.06.2016 21:53:46 | Klára Němcová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí