Svet??

Svet??

Anotace: Pohlad na svet

Sbírka: KNIHA

No premýšlala som o svojom živote ako to asi pôjde ďalej... Je možné, že ma zajtra srazí vlak( aj keď o tom pochybujem) ale môže sa mi zastaviť srdce... Proste ake to asi je... Vydať sa na druhý svet... Vidieť iných ľudí... Videť kúsok nádeje, že svet môže byť aj iný a nie len o krádežách, nenávisti, pomste... Je jasné, že každý človek je iný... Ale prečo musia byť tý čo ubližujú iným? Prečo je svet taky? Prečo zlo vladne nadvšetkým? Nehovorím, že svet je ten najhorší nájdu sa aj miesta kde ľudia žijú v harmónii. Ale to sú väčšinou krestania, korý vidia to svetlo nádeje. Myslia, že boh existuje... Dosť pochybujem.. Keby existoval bola by valka?? Bola by nenavisť?? Bol by smútok?? Nie neboli by ani náreky deťí za svojimi mŕtvymi rodičmi... Neboli by náreky žien za svojimi mŕtvymi mužami. Nebola by nespravodlivosť... Sú to len fámi... Je to len lož... Život si tvoríme samy... A ja len chcem toľko, aby ste si ho tvotili čo najlepší bez hádok, bez výčitok, bez bolesti... A v tom Vám Boh nepomôže!!!
Autor Elion666, 19.02.2007
Přečteno 361x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí