Srovnávání myšlenek

Srovnávání myšlenek

Anotace: Běžné myšlenkové pochody mého nadutého mozečku:-) Aneb srovnávání myšlenek.

Na světě je málo lásky a trendy určují směr. Kolektivní nátlaky ovlivňuji jedinečnost každého jedince, který se přizpůsobuje a nebo své názory nevyjadřuje. Některé názory také přejímá od druhých, protože nechce odporovat většině. Mnozí si myslí, že jsou těmi alfa jedinci, kteří kolem sebe tvoří skupinu svých přívrženců, avšak ve skutečnosti i oni jsou ovlivňováni různými trendy. Bulváry a různé články o životě celebrit, to vše jsou prvotní návodci, našeptávači toho co se smí, nesmí, co se již toleruje a co v žádném případě. Stejně jako se začala mnohdy tolerovat homosexualita, nebo nevěry mezi celebritami, móda ve stylu" Císařovi nové šaty" aneb neviditelné je lepší. Také televizní seriály jsou navržené jako reklamní kampaň a nebo napodobenina bulváru. A my? My už nejsme sami sebou, jelikož přejímáme to, co je prezentováno jako běžné.Jsme konzumenti toho co pro nás není přirozené. Menší a náchylnější kopie toho všeho jsou naše děti, ty jsou ještě více náchylné k různým trendům. V příkladu si jeden řemeslník uvědomil, že má mnoho ložisek, které nevyužije. Z tohoto důvodu vymyslel spiner. Jde o rotující těleso. Rotace je vytvořena obyčejným kluzným ložiskem. Aby se takový spiner dobře prodal, využije řemeslník svého kamaráda, který je velmi známý na internetovém portále You tube. Reklamní kampaň ve stylu, "tenhle ten spiner " je vážně úžasný. 2 hodiny se na něj dívejte a bude na vás působit antistresově, neboli, bude vás uklidňovat (nudit, unavovat). Podobně jako spiner kdysi fungovalo počítání oveček. A jelikož je ve společnosti stres velmi známou civilizační chorobou, tak vše co je antistresové, nebo jinými slovy má odbourávat napětí v lidském těle, je prostě skvělé. Takto se do podvědomí dostávají nejenom předměty jako jsou spinery, ale i různé trendy, novodobé morální zásady a ne vždy jsou dobré.
Někdy si říkám, zda tím, že jsme pouhé ovce a jsme hodně ovlivňováni okolím, zda jsme to my. Také si kladu otázku, jak moc jsem ovlivněný já. A zda tyto trendy napomáhají k toleranci špatných názorů, postojů, které v dnešní době zabíjí třeba lásku.
Nyní však přepínám svou hlavu do jiného kruhu: " musím uvařit kulajdu" . Jdu přesunout své soustředění na vaření. Budu si představovat, že jsem kuchař a velmistr. Nakonec celý hrnec beztak kejdnu do WC a nebo naservíruji blivajzse vší parádou na stůl a budu tvrdit, že jde o nejnovější trend, kdy ta polévka tak má vypadat, zkrátka obdoba spinerů, avšak v jiném odvětví. no a mé pravopisné chyby, to je úmysl. Není to tím, že neumím psát. Je to tak schválně, protože je to přece také IN. Ne, teď vážně, já vlastně moc psát neumím. A vono je to stejně jedno, když se stejně mluví a píše čechoanglicky, protože je to cool. Přepínám, pro dnešek končím.
Autor Otázka, 16.11.2017
Přečteno 509x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

spiner je fajn :-) kulajda je taky fajn... lásku nezabiješ... tak snad jenom žít, ono na to stejně není moc času :-)

17.11.2017 07:52:48 | hledač

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí