Smích

Smích

Anotace: Emoce vyjádřené slovy

Smích...

Co je smích???

To lze jen těžce popsat...Je to ovšem jeden z instrumentů, který nelze považovat za nesymyslný a opomíjet jej...Kdo z nás se za život nezasmál??? Ty, nebo ty a nebo on??? Asi nikdo...Každý se alespoň jednou zasmát musel...A ten kdo říká že se nesměje, možná že si to ani neuvědomuje... Je několik druhů smíchu, otevřený a upřímný, a pak skrytý, podlý a degradující a zcela neupřímný...

A hlavně, smíchem a pláčem nikdy nikomu neublížíte...Ve vhodnou chvíli vystižený smích je naprosto účinná zbraň...Smát se dokáže každý a ten kdo nevystihne podstatu a situaci, směje se buď na nepravém místě v nevhodnou cvíli a nebo "špatně"...

Smích nám v životě pomáhá...Při setkání s přáteli, ve vhodnou chvíli s partnerem, pro udržení harmonického průběhu jistých okamžiků a nebo prostě jen pro vlastní uvolnění a "duševní extázi"...Smějeme se sobě, komickým a senzačním situacím, hlášce, nebo někomu... A nejlépe je na tom ten, kdo si smích uvědomí a dokáže o něm přemýšlet...Smějete se někdy sobě??? Škoda, udělejte to a nebudete věřit co se stane... Je to krok k vlastnímu Jáství...K hledání sebe...

Smích nám umožňuje poznávat naše emoční prožitky a tak i stimulovat budoucí průběh smíchu... A hlavně, je to zdravé...Říká se mnoho klišé, ale to že smích prodlužuje život je stejně tak složité jako říkat že kouření škodí zdraví... Ale teď nazpět ke smíchu...

Zasmějte se teď sami sobě??? Že Vám to nejde??? To je dobře...Asi nejste dostetečně "napnuti" v tonusu, aby se dostavil smích, uvolňující a zcela odlehčující...

A co třeba zasmát se této práci??? To je lepší, že ano...Už to jde...No vidíte, první krok je překonán...

A jak a čemu ste se nejlépe v životě zasmáli, vzpomínáte...Tak to zkuste nyní... A už to jde...

Nic jste netratili, jen několik vteřin života, a co víc, teď máte hnedle lepší náladu, uvědomujete si to???

V podstatě je to jednoduché a přitom tak komplikované...Smích je zdarma, nic nestojí a přitom má tzv. "přidanou hodnotu"...Druhému může smích leccos přidat...Minimálně další důvod k veselí a radosti a nebo důvod k oprávněné kritice...To je na Vás...

Ale je to smích..Základ života, bez kterého bychom se jistě neobešli a jeho nezastupitelnost bychom si uvědomili tenkrát až bychom ho neměli...
Autor A.N.D.Y., 22.02.2007
Přečteno 438x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí