ČIN-CESTA-CÍL

ČIN-CESTA-CÍL

Anotace: ČIN-CESTA-CÍL

Necht´ za nás mluví naše činy a ne naše slova, nechme to plynout jako vodu, která nás objíma a nese nás s proudem.
Na konci této cesty se dostaneme k nezjištěným břehům a tepve tam to vše začne.
Jsou jen dvě cesty , a obě jsou správné z pohledu sebe i z pohledu lidí. Kterou si vybereš bude jen tvá volba, ty stím budeš žít, po nocích snít a nad realitou bdít. Necht´ tvá cesta brzy započne a potkáme se v cíli. už tě vidím příplouvat ke břehům, k mým, k cíli.


27.5.2017
Autor onlysource96, 21.02.2019
Přečteno 376x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A cesta je cíl...jak jinak, když jsme smrtelní. :-)

21.02.2019 14:43:15 | Lighter

Mikroúvaha má "hlavu a patu" i když v závěru trochu stylisticky drhne. Tím myslím opakováním slova "cíli".
Spíše bych meditoval o tom, zda jdeme k nezjištěným břehům a zda teprve tam to vše začne. Pokud se dívám do filmografie těch největších režisérských ikon, vidím díla jako reminiscence a životopis. Takřka zúčtování se sebou samým. Bezezbytková výpověď je podle mne herecký výkon, který předvedl Marlon Brando, ve filmu Poslední tango v Paříži. K jeho pochopení je nezbytně nutné znát jeho mládí a výroky před odchodem z tohoto světa. Jeho životní cesty se potkaly možná dost surovým způsobem.

21.02.2019 10:58:14 | Lesan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí