Smysl života.

Smysl života.

Anotace: Je jistě dobré proč jsme tady, proč žijeme.

Těším se až mi bude šedesát, těším se až mi bude sedmdesát, těším se až mi bude osmdesát a pak už asi budu konečně u cílové pásky.Rád bych odešel na onen Svět v klidu a nejlépe z domova ze svého pokoje.
Zatím ze zubaté nemám strach, zatím ne.Ale co až na mne šáhne a řekne, už musíme přerušit tvůj pozemský život, už je čas.Nebudu zaskočen?, nezačnu mít strach z neznámé cesty?Ano, i to je možné, i to se může jistě stát.
Byl jsem a ještě jsem Samaritánem a cítím, že je to i můj životní úděl, úděl pomáhat, úděl vyslechnout nářky, stezky svého bližního, být jednou velkou vrbou.

A to mi dává smysl mého života.Postavit dům, postavit další menší, to je sice hezké, ale pro mne to není hlavní smysl mého života.Láska a rozdání citu druhému, to je daleko cennější a hlavně smysluplnější nežli se stále pachtit za mamonem.
Člověk by asi měl vědět proč je tady na té maličké zemičce, zemičce, která pluje v nekonečném Vesmíru.Vesmír, naše překrásná modrá planetka, co by to bylo všechno platné bez lidskosti a LÁSKY.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 16.12.2020
Přečteno 236x
Tipy 14
Poslední tipující: mkinka, Marcella, Iva Husárková, šerý, Rozmarýna, jenommarie, Amonasr, Frr, Vivien
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jen pohlédni, nicotný člověče. Vesmíru duše ta hloubka... ta krása.

17.12.2020 01:20:30 | šerý

Tak, tak, :-)

17.12.2020 16:52:34 | Jeněcovevzduchukrásného

:-D* jseš Oobrák dobrotivej, Honzo vzácnej /já to vím*/... ST**

16.12.2020 17:48:22 | Frr

:-)Díky Jiří, tak nějak jako exot:-)

17.12.2020 16:55:07 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí