Naděje

Naděje

Anotace: To co nám život poskytuje

Proč bojovat s neznámým světem a doufat v zázrak. Copak víra ve štěstí nám může mnohdy pomoci? Je to nedokonalost světa, která bojuje o dokonalost. Je to ta propast mezi stromem a nebem, která nám brání v prozření uvidět sebe jako šedou myš. Proč stále utíkáme, když nemáme křídla a netoužíme vzletět. Jen se plahočíme, a nevěříme snad v nic? Víra je tak mocná, že na ni nedosáhneme svým srdcem. Naučili jsme se věřit pouhým věcem, pouhým svým myšlenkám, bránící nám dýchat srdcem. Dýchejme skutečně to, co je v každém okamžiku. Je to naděje života. Naděje našeho dechu, který v nás probouzí víru. Stoupáme nahoru s nadějí viděného vrcholu. Zdoláváme nesnáze s nadějí v lepší pokračování. Nevěřit a nemít to, co si přeje tvé srdce. Je to po čem pátrá mnoho z nás. Nejde to přehlédnout, nejde na to zapomenout. Stále stoupáme, ale bez křídel, které nám podáváš s jedinou vírou v nás. Kráčej, ohlédni se za sebe. Spatříš tam kraj vzdálený, a v něm ten dar ztracený. Potkáš ji, potkáš ji s andělskými křídly.
Autor AurélieFox, 26.01.2021
Přečteno 245x
Tipy 4
Poslední tipující: Wahadahaku, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To co nás žene dál, je víra v naději, že obsáhneme jednou vše, co jsme kdy chtěli - být šťastní (a to, co k tomu potřebujeme). Víra se dá dosáhnout srdcem, ale pomalu a nenápadně to zničí naše naděje, protože jsme si je představovali ve svém srdci blíže. Pak se "otočíme" a zjistíme, že srdce je jen prázná nádoba pro naději, která byla vytlačena touhou víry, že cíl je nadosah. (A už jsme se od víry dostali k touze víry.) Proto raději věříme věcem, než nadějím srdce. Realita je, najivnímu srdci i mysli srdcem poblázněnou, krutým vyražením dechu.
Tak nevím, zda-li jsem byl komukoliv ku prospěchu
Šťastní jsou ti, co věří v posmrtný život, protože, tam si jde naděje ruku v ruce s vírou a ani jedno neutlačuje to druhé (takže vlastně asi to spoupání vzhůru?? Mohlo to být tak myšleno? - když už všechny pozemské naděje selžou, objeví se naděje?).
Nakonec mi z toho tedy vylézá, že naděje přichází v době nejtěžší.
Pěrné téma a pěkně zpracované, člověk se aspoňtrochu zamyslí :)

27.01.2021 00:52:08 | Wahadahaku

Nepotřebujeme křídla, nepotřebujeme vesmír, nepotřebujeme hmotné statky, ale potřebujeme se navzájem! My lidé, zde :o) Tento text mi přijde jako vystřižený z nějakého časopisu, co sem ani nepatří :o) Nejen, že je bezchybný (tady před Aá - píšu čárku snad jen já :o) ), ale na kratičký profi-článek má všechno :o) Tak se přiznej profesorko češtiny :o)

26.01.2021 20:17:17 | Crazymike

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí