JÁ PROBLÉM NEMÁM

JÁ PROBLÉM NEMÁM

Anotace: Když po delší době se vám ozve kamarádka, co chce si děsně povídat: „o čemkoli,Ccino, jen mi od toho povídání neuteč, je mi teď nějak blbě…“ tak se vám klidně může stát, že jdete spát s pořádně těžkou hlavou...

 

No abych si to teď sama v sobě nějak srovnala, tak píšu tyhle řádky. A vyjadřuju jimi svůj nesouhlas nad tím, o čem ses mě snažila víc než dvě hodiny přesvědčovat. Že tvůj život je jeden velkej průser, že bys radši nebyla, protože… proč zatraceně zrovna tobě se muselo stát, že jseš „na holky“???

A já říkám: NO A CO???

Co je tak hroznýho na tom, že se ti líbí Zuzka a Martina a Olča??? A že se s nimi a ne s klukama chceš vodit za ruku??? Přestaň nad tím naříkat a užívej si to! Protože to, že jsi lesbička, není přece nic tak hroznýho. Není to cejch, není to nemoc, na kterou by se umíralo!!!

Já  jsem BI a jako problém to rozhodně neberu. Ne že bych neznala trable, já jsem holka problémová a to od shora až dolů, ale rozhodně bych na vrchol svejch starostí nepostavila svou bisexualitu. Já jsem se s ní sžila vcelku rychle a jsem s ní naprosto v pohodě. Nechci se měnit, nefňukám do polštářů, že se mi líbí Pavel i Pavla, naopak někdy si říkám, že je super, že zatím co hetero a homo+L vybírají jen z „poloviny lidstva“, já můžu uvažovat o všech a mám tím pádem daleko víc na výběr!

Možná bych si zoufala, kdybych musela se svou bisexualitou žít za časů našich babiček, ale dnes? Dnešní doba je v těchhle věcech pokroková. A lidstvo udělalo obrovskej posun v toleranci a přístupu k intimnímu životu druhejch. A i když si ještě pořád nastavujem mantinely a dohadujem se o pravidlech jak žít, nikdo už nikoho z nás nezavírá do sklepa, aby nedělal ostudu celý rodině! Pokud teda není někdo z našich blízkých přímo HOMOFOB! Protože to by asi bylo hodně zlý i teď!

Ale taky odmítám o bisexualitě přemejšlet jako o něčem, co by mohlo bejt IN! Protože i když nějakej jednodušší jedinec by to tak moh i brát a třeba by se s takovou holkou chlubil, protože má něco, co jeho kámoš ne, tak já si teda nepřipadám jako objekt na chlubení a rozhodně se necejtím jako „exponát“ do muzea kuriozit! Jsem obyč holka. Hotovo. Tečka.

A to ty jseš taky, Janinko. A navíc - krásně duhová. Tak klid. Buď šťastná, že už dnes konečně víš, KDO JSI, a že ses toho, že jsi jiná, přestala aspoň trochu bát… A až si příště vzpomeneš na ccino, ukaž mu do tý zpropadený web kamery místo slanejch slziček ten nejzářivější úsměv. Protože holka cappuccinová je ráda, když ho vidí, a je taky zatraceně ráda, že tě má. Protože ty nejsi jiná jenom tím, že jseš L, ty jsi jiná L i mezi ostatníma holkama s Lesbu!

Ani nevíš, jak mně ty ostatní někdy štvou! Doslova vytáčej! A musím říct, že už v docela pravidelných intervalech. Uměj bejt až nepochopitelně nespravedlivý a tvrdý! Nemluvím o tom s tebou, abych tě zbytečně nepopudila, ale podle toho, co si od nich občas vyslechnu… jako třeba že se mnou nechtěj nic mít jenom proto, že nejsem, jak to napsat… ČISTOKREVNÁ???

Nejsem stoprocentní, mám to pade na pade ( to říkaj ony, no já o tom dost pochybuju, snad nikdo z nás to nemá 50/50 ), a proto jsem pro ně skoro „špína“, se kterou by si nikdy nic doopravdy nezačaly, protože cokoli se mnou by braly za ztrátu času!

Nejsem jim dost dobrá, protože podle nich NEVÍM, CO CHCI! Pohrdaj mnou, protože si NEDOKÁŽU VYBRAT! Bojej se mně, protože nejsou ochotný uvěřit, že bych to s nimi mohla myslet vážně. A ten jejich naprosto neodůvodněnej strach je přiměje k tomu, aby mi k sobě raději hned zavřely cestu. Vůbec mě neznaj a přesto mne kvůli té mé bi orientaci už jaksi dopředu odsoudí! A ani nechci domýšlet, jakýma očima se na mně dívaj a co ve mně vlastně vidí! Snad děvku, ne??? Co žije jenom sexem a o tom, že má taky srdce, ani neví!

Fakt netuším, holky, jak jste na tohle přišly. A proč naprosto zbytečně žijete v domnění, že někdo jako já nedokáže milovat! A proto v týhle chvíli a na tomhle řádku, já sama za sebe říkám VÁM VŠEM, že co se týká lásky, znám ji a jdu do ní naplno, tak jako každej! Jenom přitom neřeším pohlavní orgány! Mně zamotat hlavu prostě dokáže stejně dobře kluk jako holka, ale to přece vůbec neznamená, že bych se rozdávala na potkání! JÁ nejsem na světě pro každýho!!!

Tak zkuste to už sakra pochopit, OK?!

Autor cappuccinogirl, 17.09.2023
Přečteno 136x
Tipy 11
Poslední tipující: Misha, IronDodo, jort1, mkinka, Fialový metal
ikonkaKomentáře (21)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...baví mě jak do oblasti sexu chtějí hovořit lidé, co žijí v celibátu...a už vůbec nechápu, co se pořád řeší...sexualita není věcí výběru, ale přirozenosti...mi ten svět pořád nechápeme a jak můžeme tak si hážeme klacky pod nohy...

18.09.2023 09:01:11 | jort1

Libí se mi tvoje věta o sexualitě a přirozenosti...někteří lidé by tě za ni ukamenovali, protože jim přirozené nepřijde, když se miluj dva lidé stejného pohlaví, ale pokud po tobě fakt někdo "hodí kamene", jdu si stoupnout PŘED TEBE!!! :-):-):-) Jseš fajn, díky :-)

18.09.2023 09:30:53 | cappuccinogirl

Ccinko, četla jsem to jedním dechem
a také se omlouvám,
už nemohu ani dýchat…

17.09.2023 15:57:22 | Venuše nad ránem

Venuško za co ty se mi omlouváš??? Snad jsem tě nějak nenaštvala, že jsem tě připravila o dech???

17.09.2023 18:00:33 | cappuccinogirl

Ale vůbec néé - ccinkooo,
jen mě zasáhla ta niterná upřímnost :-)))
Tyy jo, máš to hezky srovnaný, tleskám.
Já jsem zase v takové fázi života, kdy vím, že už si nic takového nevyzkouším,
ale naštěstí žiju druhý život - v básních a tam se smí všechno..tam se i tři vejdou :-D ;-) ale pssst, je to jen mezi námi ;-) jen já a ccino:-) mimochodem už si přečetla krátkou báseň pro Tebe ? :D))

17.09.2023 18:26:53 | Venuše nad ránem

Nepřečetla, ale určitě přečtu, hned...co nejdřív...dnes jsem na modrou zeď měla proklatě málo času :-)
Jen podotknu, Venuško, jen tak mezi námi... fáze života??? Nikdy na nic není pozdě, věř mi :-)

17.09.2023 18:39:22 | cappuccinogirl

Chápu ;)
Závěr skvělý.
Ale pochopí To i To ostatní.
Chtějí to pochopit.
Úvaha jak mamovičkou moudrou vytesaná do skal.
Promiň Cccino.
Chceme-li vládnout naší Zemi.
***
Ať se Ti daří.
***
Zvedni prapor.
***

17.09.2023 14:05:02 | Fialový metal

A jakýpak ty jsi vlastně motýlek, metalickej kluku??? Fialový??? Nebo jsou tvý křidýlka taky v barvách duhy???

17.09.2023 14:27:16 | cappuccinogirl

Na barvě záleží ;)
Hodně moc.
***
Jedna hřeje
Druhá studí ...
Některá pálí
A další mrazí.
***
Jaké jsou Tvé barvy.
Jaké jsou ...
Jaké dvě ...
Ze spektra bílé
Co prochází
Kapkou
Kapičkou
Na rolničce
Kašpara z Dlouhé Lhoty.
***
A teď ...
***
Na Slunci ještě sedí ...
***
Na stráni
Nad údolím
Nad strmým svahem
***
A sklouzne se po zadku
Do údolí ...
A to čas ... od času bolí.

17.09.2023 15:52:40 | Fialový metal

Jak píšeš, na barvách nezáleží, ať jsem motýlek takovej nebo makovej, mám tě ráda...a moc :-)
ccino miluje kávovou... a taky mátovou a světe div se...lila :-)

17.09.2023 18:47:36 | cappuccinogirl

Promiň mi to cappuccinko, ale pro mě, i přesto, že jsem 100% hetero, je hodně těžko uvěřitelný, že by se lesbička hroutila z toho, že se jí nelíbí chlapy, ale ženský:)

17.09.2023 14:01:23 | Žluťák

Žluťáčku a kolik lesbiček znáš??? Nejtěžší jsou začátky... není to jen o tom, že jaksi každej od holky čeká spíš to, že je na kluky... že se Martě líbí Simča je asi v poho, pokud ta Simča je stejná jako Marta, když ne, bolí to... a těžko se smiřuješ s tím, že z tvý kámošky nic jinýho nikdy nebude... lesbiček je málo, hochu... :-)
Jseš pražák... tam je to taky jiný, než třeba někde v zapadlý Lhotě...
taky předsudky pořád ještě jsou...i když už ne tolik...já říkám, ccino je v poho...ale je spousta těch, co ne...a co radši tajej...
ccino spíš daleko víc zvedá to tvrdý lesbický jádro... nevěřil bys, hochu, ale je to skoro jak u fans ve fotbale... jsou to někdy fakt dost drsný holky...dokonce nesnášej zdrobněliny...ani beruško jim nemůžeš říct, aby tě nesejmuly...slovně... ještě že se ccino nedá... jenže takovejch Janiček, jako je ta moje ptáčátková...:-) Za ty se peru, ty hladím a utěšuju... těm svítím, jako hvězda na nebi.. Janinka mi kdysi napsala písničku a říká mi v ní SEVERKO... tož ať je to JAK CHCE...zářím pro ni dodaleka :-)

17.09.2023 14:25:14 | cappuccinogirl

Ok:) tak ti co znám já (jak holky, tak kluci) jsou s tím prostě v pohodě. A Pražák jsem jenom 13 let:)

17.09.2023 14:31:32 | Žluťák

Jj, je jich hodně v pohodě...a taky je jich hodně v nepohodě...taky je to o věku... Janinka je z mladších... taky nesmělejch... je to i o povaze...zobecňovat ani tady nelze... Žluťáčku lidi jsou různí, na tom se určo shodnem... víš, že já znám spoustu bi a spoustu L...ale neznám ani jednoho G :-)

17.09.2023 14:39:01 | cappuccinogirl

Ok. Na tom se schodneme.

17.09.2023 14:48:53 | Žluťák

Jsme v přesile.
Jdu do bažiny...
Utopit své názory.
Své představy...
A jdu první
Možná na houpačce usnu.
Nebudit prosím ;-)) kámo.

17.09.2023 14:10:02 | Fialový metal

Do bažiny, jako do sauny,
chodí i chlapy pospolu,
a pak si můžem navzdory
moralistům dát spolu i houpačku:)

17.09.2023 14:25:03 | Žluťák

Otevřel jsem basu.
Pro chasu ...
Houpání je baví.
A v sauně hladí
Březové větve
Dokonalé křivky
***
Dokonalá lýtka
***
Jedenáctky
(Správný oddíl)
Sice béčko Dlouhé Lhoty.
***
(Nejsem na kuřátka !)

17.09.2023 16:01:26 | Fialový metal

:-D

17.09.2023 15:56:40 | Venuše nad ránem

Haló ...
Haló ... Venuše
Teď odpoledne ...
Hledáme rozhodčí ;-)
Máš kopačky ?
Nedej nám košem ...
Jsem pouhým listonošem
Dobrých i smutných zpráv.
PA

17.09.2023 16:04:06 | Fialový metal

Anooo
jsem tadyyy,
i když mě ve dne nevidíte.
Ale cítím,
že jsem nějak ze hry :( ..:D
tak košem vám nedám - mám střevíčky,
to nesluší princeznám
na procházkách
o takových otázkách
s růžovou naivitou rozhodovat...

17.09.2023 17:04:20 | Venuše nad ránem

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí