Když někteří víc myslí než cítí...

Když někteří víc myslí než cítí...

Anotace: ccino nemůže nezareagovat když z MSTITELE stane se "MYSLITEL" (a ještě k tomu... docela dost zcestnej)

 

Všichni lidé jsou si rovni… ale někteří jsou si rovnější???

Tak pravil…???

Tak myslí…???

Kdokoli, kdo si tohle myslí, neměl by myslet!!!

Neměl by mluvit. Určitě ne nahlas.

MUŽ – ŽENA

ON – ONA

To není vzorec, ve kterém by bylo třeba hledat hodnotu.

Stanovovat cenu.

Ty jsi víc a ty jsi míň?

Bože, proč?

A kdo by tohle měl rozhodnout???

Člověk?

NADčlověk???

Snad NE!!!

MAN + WOMAN = HUMAN

That ´s all !!!

***

**

*

Autor cappuccinogirl, 21.09.2023
Přečteno 190x
Tipy 15
Poslední tipující: V.N.Losinský, Fialový metal, jort1, MatyhoZmaty, IronDodo, o3_gambit, RadoRoh, Misha, Anfádis, mkinka, ...
ikonkaKomentáře (45)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ecce homo

22.09.2023 09:31:21 | jort1

No jo no... :-)
Ejhle Jorte...i z tebe je cejtit člověčina na sto honů:-):-):-)

22.09.2023 10:24:01 | cappuccinogirl

/Tak vravel Zarathustra/ Dielo obsahuje kritiky morálky založenej na kritike človeka ako indivídua s deformovanými vlastnosťami, ktoré z neho robia baránka namiesto dravého vtáka. Cieľom má by nadčlovek, ktorého obraz je filozofický mýtus individualistu konajúceho mimo akýchkoľvek noriem a princípov. Je krutý, nezhovievavý a tvrdý. Je to človek budúcnosti, ktorý sa vyznačuje predovšetkým vôľou k moci a ktorý stojí mimo dobra a zla. Jeho historickým prototypom je Cesare Borgia a Napoleon...

21.09.2023 21:46:00 | IronDodo

nevím, co tím Nietzsche myslel, ale dílo to bylo inspiračně silné ne?
Myslím, že pan Hitler to měl docela rád. Ale trochu se mi do toho míchá Wagner.
mimochodem toto jsem netušil:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Tak_pravil_Zarathustra

Pořádně tedy nevím o čem tu vcelku je řeč (tipoval bych mužský šovinismus :-) )
Nicméně řádně hluboké dílo je obvykle tak metaforické, že se dá pochopit mnoha způsoby, tudíž jsme stejně u toho, co chtěl vlastně básník říci...

22.09.2023 23:58:46 | ewon

Dokonce tak moc rád, že ze svý peněženky vyndal svý vlastní peníze, aby Nietzscheho podpořil...
Tohle asi není řádně hluboké dílo, protože naprosto postrádá metafory... je prosté...
Psalo ho prosté děvče...
prostě jen proto, že nemá rádo, když se šlape po lidech...

23.09.2023 00:07:04 | cappuccinogirl

nedůležitá poznámka: Hitler poslal prachy Nietzschemu? Fakt? Když jeden umřel druhýmu bylo 11. Nebo jak to myslíš?

24.09.2023 23:52:32 | ewon

Nn, jen financoval nějakej jeho odkaz...nevím přesně, co, musela bych oživit paměť, ale vytáhl z vlastních a dal... aby vyjádřil podporu...Nietzscheho myšlenek... rozhodně ale neříkám, že všech...
v životě už to tak chodí,
že každej vezme si jen to, co jemu samotnému se hodí...:-)

25.09.2023 13:25:00 | cappuccinogirl

k dílu (tvýmu), já ho snad ani prve nečet... No je to takové osobní mi přijde, takže mi přijde, že vlastně ani neznám kontext. takže se k tomu těžko vyjadřovat.

Jinak já víceméně mluvil k Nietzschovi, kterej se chudák nemůže bránit. Moje spekulace je taková, že dílo který je hluboký a má dosah může bejt vykládáno všelijak (tj. že si ho někdo vykládá jako nadčlověk = já, případně árijská rasa). ... o spornosti výkladu: např. Bible - tam je hlavní problém teda spíš ten, jakou část si z tak velký knihy vybereme.

Mě osobně asi z toho tvýho zaujalo to: když člověk víc myslí, než cítí.
Moje hrubá teorie je, že víc myslej chlapi a víc cítěj ženský. Ale nerad bych se do toho zaplet. Pochopil jsem toto z jednoho psychologickýho videa, možná bych i dohledal. Mimochodem to je pak pramenem nedorozumění. Vpodstatě jsou pak pochody jedněch a druhejch vzájemně nepřeložitelný. (jeden mluví na základě rozumu a ignoruje emoce a emoční stavy, druhý mluví na základě emocí a primárně v emocích, neanalyzuje a argumenty logiky nemají téměř žádnou váhu)

Mám - li tedy ještě jít k textu... Tak to že je někdo na někoho zlej může mít asi spoustu důvodů. Msta, ideologie, arogance, někdy jenom nedorozumění... A zvlášť pokud to je jen ve virtuálním prostoru.

24.09.2023 23:51:31 | ewon

Krásný shrnutí života :-)
Naštěstí nikdo z lidí snad není za všech okolností ve svým životě jen emoční a nebo jen rozumovej...proto s každým by se mělo jít nějak domluvit:-)
Jó, kdyby:-)
Není to tak... jsou lidi, s kterejma se ccino nedomluví:-)
Z jednoduchýho důvodu... NECHCE!!! A nikdy CHTÍT NEBUDE, protože některý myšlenky se prostě nedaj podporovat...:-)
Tohle dílko vzniklo proto, že jednoho člověka už tady bylo prostě na ccinovou holku tak nějak moc...:-)
takže jsem si udělala sama se sebou takový malý psychologický sezení:-)
A vzniklo tohle... :-)
Nádherný je, že tohle vzniklo proto, že holka, co to psala sice myslí, ale taky hoooodně cítí... tak upustila do éteru pár písmenek...
a včera jsem si přečetla jedno z hodnocení naší umělý inteligence, co tu na modrý máme...zrovna na člověka, kterej je důvodem vzniku těchhle řádků... a ten robotí vynález už měl toho týpka asi úplně stejně dost, jako já...a to necejtí nic...jen shrnuje fakta... a to už taky o něčem svědčí :-):-):-)

25.09.2023 13:32:59 | cappuccinogirl

Je to, jak píšeš...
Znám Zarathuštru...
znám teorii nadčlověka...
jsem v tomhle opatrná... neodsuzuju nic šmahem...
ale
dnešní svět
není na nadčlověka připraven
a chvála bohu
jenže občas mám pocit
že jsou jedinci
kteří by se v týhle roli rádi viděli :-(

21.09.2023 21:58:36 | cappuccinogirl

"Kdokoli, kdo si tohle myslí, neměl by myslet!!!

Neměl by mluvit. Určitě ne nahlas."

Docela hustý...

21.09.2023 20:50:51 | narra peregrini

No jo no... tak jsem dnes hustý ccino, Naro... ale vzhledem k tomu, že je to reakce na modro, co je ještě hustší... tak jsem si to lajzla, neslevuju a i teď jsem naprosto připravená podepsat kadý písmeno...

21.09.2023 20:53:07 | cappuccinogirl

mě se třeba nelíbí stanovovat si u lidí priority...tebe mám na prvním místě, tebe na druhém...jako oukej, měj si to jak chceš...ale řekni, proč je třeba pes na prvním místě a já na druhém...:-)nene nikdo není míň...u mě určitě ne...

21.09.2023 19:51:00 | o3_gambit

O takové, co pohrdaj druhejma vlastně pro nic bych si já ani kolo neopřela... umím chápat, že pro někoho někdo znamená víc než jinej, ale to jde o konkrétního člověka... pro matku její dítě bude vždycky víc znamenat než cizí...i když pokud by úplně cizí dítě spadlo a odřelo si koleno, taky ho utěší a ošetří, ... nebo třeba vždycky budeš víc milovat toho svého miláčka, kterýmu patří tvý srdce, než úplně cizího chlapa... a určitě ti bude vždy bližší někdo kdo smejšlí podobně jako ty a je tvoje "krevní skupina" :-)
ale šlapat po komkoli obecně... to je na facku :-)
Ráda tě vidím, příteli :-)
Hezkej večer tobě:-)

21.09.2023 19:59:59 | cappuccinogirl

moje zkušenost, kdy jsem byl až druhý za pejskem:-D dnes to beru jako z legrace, ale tehdy mi to legrační nepřišlo...chápu, že každý to má nějak, ale pokud je mi někdo blízký, tak je u mě na prvním místě...na druhém nemám nikoho:-) všichni první...

22.09.2023 07:48:05 | o3_gambit

Příteli, asi každý si nějak dosadí na první příčky...ale pak už... snad ani není nutný dál nějak určovat pořadí... :-)

22.09.2023 10:21:25 | cappuccinogirl

Poezie.

21.09.2023 19:43:46 | RadoRoh

Poezie? Rado a kdeeee??? To je jen ventilace :-):-):-) Názorů jedný obyč holky, co prostě někdy neumí bejt k některejm věcem zticha:-)

21.09.2023 19:46:52 | cappuccinogirl

smekám klobouk dolů a tleskám, líbí se mi, že si nenecháš nic líbit, jsi odvážná holka, která se jen tak nevzdává a jsi statečná bojovnice, což já jsem úplný opak

21.09.2023 19:05:48 | Misha

Mišulko, není to o nějakém útoku na ccino... je to jen o tom, že některé názory druhých já prostě nenechám "ležet"... to je všechno. krásnej večer ti přeju, kamarádko milá :-)

21.09.2023 19:23:38 | cappuccinogirl

chápu a rozumím Ti, jsem prostě v poslední době mimo a v hlavě mám samé zmatky, pak mi to nepřemýšlí a píšu hlouposti, kamarádko:-)

21.09.2023 19:30:05 | Misha

Nepíšeš hlouposti... neboj... a píšeš moc hezky... vím to, protože čtu všechno, co napíšeš:-)
vím, že to teď nemáš v životě lehké... a vím taky, že to není kvůli tobě samé, spíš ta tvá láska ti dává zabrat... drž se zlatíčko moje... myslím na tebe... i když je mi jasný, že tohle je ti asi docela prd platný :-) jenže na tohle je ccino krátký... jinak ti pomoct nemůžu, než pohlazením na dálku, milá moje

21.09.2023 19:34:28 | cappuccinogirl

i tak to stačí, pohlazení od Tebe, cítím ho i na tu dálku, teď máme starosti s mou sestrou, která je těhotná a bere všechno na lehkou váhu, ale to sem nepatří, to je jiný příběh

také čtu vše, co napíšeš, bohužel přes den to nestíhám a dostanu se na Liter až večer

21.09.2023 19:40:01 | Misha

Starosti s těhotnou sestrou??? Mišulko jestli to není tajný, v kterým je trimestru??? Třeba jestli je v počátku, tak si teprve zvyká na novou situaci... a až teprve pozdějc se začne víc šetřit a hlídat...protože její vlastní tělo ji upozorní, že by měla...

21.09.2023 19:50:06 | cappuccinogirl

napíšu Ti vše do vzkazu

21.09.2023 20:20:16 | Misha

Máš odpověď, Mišulko.

21.09.2023 20:41:07 | cappuccinogirl

Cappu, tleskám

21.09.2023 18:06:16 | Anfádis

Díky, Anfi... jen jsem se tak nějak po svým potřebovala srovnat s jistou "Z" maličkostí tady... jeden člověk a kolik vyvolá vzruchu :-)... nemyslím sebe, myslím teď na toho s patrně nejmíň půlmetrovým penisem! :-):-):-)
Panebože, na koho že... já to myslím????
A jak to, že se přitom vůbec neusmívám???
Něco je blbě, ženo krásně DIS... :-)

21.09.2023 18:13:12 | cappuccinogirl

Problém toho individua je v tom, že hrozně touží po pozornosti, který se mu v zivotě nedostává. A tvúj problém je, že jsi mu naletěla:)
Jinak jsi to samozřejmě vystihla pěkně.

21.09.2023 17:31:27 | Žluťák

Nepíšu to kvůli němu, yellow boy... píšu to pro svůj klid... protože kdybych mlčela, neusínalo by se mi dobře :-)
Já nehledám hodnotu lidí v pohlaví, majetku a těchhle pochybnejch věcech... a jehlej mně všichni, kteří jo...

21.09.2023 17:35:28 | cappuccinogirl

Já jenom říkám, že když přistoupís na tu jeho hru a budeš s nim o těch jeho nesmyslech sáhodlouze diskutovat, děláš mu tím velice dobře a on diky tomu ty svy provokace jenom stupňuje.
Ty jsi naštvaná a on chodí spát ukojenej jako kdyby na něj konečně sáhla žena.

21.09.2023 17:47:38 | Žluťák

to je ovšem silný tvrzení...leda snad maminka že by...hošánkovi baci baci na zadeček... :D :D

21.09.2023 17:54:11 | stormeater

:D

21.09.2023 18:07:39 | Anfádis

:)
A už ji to přestalo bavit, tak se hošánkovi stýská a hledá tenhle druh pohlazení (jak tomu říkávala) jinde?:)

21.09.2023 17:58:12 | Žluťák

:D

21.09.2023 18:08:16 | Anfádis

No kluci, Storme, yellow boy... vy jste to tu teda rozjeli :-)
LEČ
chcete mi říct, že ccino je jeden z důvodů, proč se tady STUŇUJOU provokace??? :-) Teda ne že bych neměla ráda provokování, nejsem tichá voda, ale v tom případě bych si tu svou pusu měla zazipovat, ruce svázat a hlavu vypnout... abych se k těm určitejm úvahám nemohla vyjádřit :-)
Ale zatra...svázaná, blbá a zazipovaná...co by to byl za život....
Já... já ...já si snad jdu svobodně uvařit kafe neeee???? :-):-):-)

21.09.2023 18:06:23 | cappuccinogirl

Žadny kafe! Do kouta a zpytovat svědomí!:)
Ne, nemůžeš za jeho žvásty, můžeš za to, že je šťastnej a to je ještě horší:)

21.09.2023 18:09:54 | Žluťák

Roním slzy do kafe, neblbni a šetři mně trochu... už jsi někdy pil slaný ccino??? :-):-):-)
Potrestaná jsem dooooostt:-):-):-)

21.09.2023 18:15:08 | cappuccinogirl

Tak jo, to už stačilo. Uvař si nový;)

21.09.2023 18:19:30 | Žluťák

Bóže, ten bloud mně nejen naštval ale i se mi prodražil... nový kafe... a slaný vylejt... taková škoda...ccina :-):-):-)
To je jak kdyby ty jsi někomu na hlavu vylil pívo!
Takový plýtvání :-):-):-)
Ale ty bys asi nikomu nic na hlavu nelil, viď... leda bys o něj nějak nešikovně zakop... :-)
Ale to by asi ten rezavej mok netrefil temeno... i když kdyby to nějak šplouchlo...
no myslím že mně už šplouchá... to je absťák... jdu vařit to nový kafčo :-)

21.09.2023 18:28:00 | cappuccinogirl

jo to kdyby ccino umělo... :-)
nechám to tu i když je to možná risk

ale na tomhle textu se mi nezdá blbýho nic... jen je blbý, že mám vůbec potřebu tohle psát :-)

Ale tu teda sakra mám!

21.09.2023 17:29:26 | cappuccinogirl

na některé věci je možná lepší nereagovat...jak se říká: nehádej se s blbcem, snadno si vás spletou ;)

tyhle úvahy jsou liché...řekni, které kolo ze svého bicyklu máš raději, které má větší smysl a hodnotu? Má větší cenu tvé levé nebo pravé oko? A co prsy, je lepší levý nebo pravý?

21.09.2023 17:25:15 | stormeater

Kde vidíš, že bych uvažovala o tom, co mám raději??? A co je víc či míň???
Kávová holka přece zatra ví, že tohle nejde...není to z toho textu PATRNÝ???

21.09.2023 17:32:15 | cappuccinogirl

nemluvím o tobě, myslím, že ty máš věci srovnané...

21.09.2023 17:32:56 | stormeater

Ok Storme, už jsem se lekla, kde v tom mám nějaký místo, který by bylo potřeba poopravit:-)
Hele asi takhle:
KDYŽ SE NAJDOU TAKOVÍ, CO PO LIDSTVÍ DRUHEJCH ŠLAPOU, NO TAK JÁ TO OBDECNÝ LIDSTVÍ V NÁS SPÍŠ VYZDVIHNU :-)

21.09.2023 17:39:07 | cappuccinogirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí