Jak uvařit čaj - Návod pro důchodce

Jak uvařit čaj - Návod pro důchodce

Jestliže jste si jistí, že máte chuť na čaj, pusťte se do vaření.
1.: Vypněte televizi dálkovým ovladačem, vstaňte a jděte do kuchyně.
2.: Vezměte varnou konvici a napusťte do ní vodu. Konvici položte na stojan a zapněte ji.
3.: Najděte hrníček, ze kterého jste zvyklí svůj čaj pít a umyjte ho.
4.: Podívejte se, do míst, kde si ukládáte čaje a vyberte si sáček, který je vám momentálně nejvíce sympatický. Vynechejte čaje k žaludečním potížím a k pravidelné stolici.
5.: Utřete prach z police a vyházejte všechny čaje, které jsou podle vás již nežádoucí a mohly by místo úlevy přivodit spíše potíže.
6.: Po naplnění odpadkového koše těmito bylinnými hrůzami, vyneste smetí. Jestliže jsou všechny popelnice plné, nenadávejte a najděte v jejich útrobách něco, co by se vám hodilo a co by zároveň uvolnilo místo k vyhození vašich odpadků. Když najdete například krabici na časopisy, kterou sháníte do sklepa, aby se vám tiskoviny neválely po podlaze, máte vyhráno.
7.: Jděte do sklepa a naplňte krabici desetinou z časopisů, které ve stáří hodláte ještě přečíst.
8.: Vraťte se k popelnicím pro odpadkový koš.
9.: Vraťte se do sklepa a zamkněte ho.
10.: Vraťte se domů.
11.: Sedněte si do svého křesla a odpočiňte si.
12.: Po probuzení se snažte vzpomenout si, proč je ve varné konvici voda.
13.: Po nalezení čaje neklejte a zapněte varnou konvici.
14.: Vložte do hrníčku sáček s čajem a hledejte cukr.
15.: Po návratu z obchodu ukliďte nákup a snažte vzpomenout si, proč je ve varné konvici voda.
16.: Zapněte varnou konvici a jděte zjistit, na kolik korun vás výlet do obchodu přišel.
17.: Jděte koupit cukr, na který jste zapomněli.
18.: Po návratu zapněte varnou konvici.
19.: Dejte do hrníčku čaj a cukr a jděte si odpočinout do křesla.
20.: Po probuzení se snažte vzpomenout si, proč je ve varné konvici voda.
21.: Jestliže najdete hrníček s čajem a cukrem, stůjte u varné konvice, dokud nevypne.
22.: Když vás někdo navštíví, nebo když máte na mobilu hovor, po skončení těchto aktivit se vraťte k bodu 21.
23.: Sedněte si do křesla a počkejte, až čaj vychladne.
24.: Po probuzení se snažte vzpomenout si, proč jste si dnes ještě neuvařili čaj.
25.: Po objevení studeného nápoje se nesnažte jej opět ohřát a rychle jej vypijte.
26.: Dalších několik hodin, hledejte dálkový ovladač k televizi.
27.: Po prohledání popelnice se vykoupejte.
28.: Sedněte si do křesla, abyste zjistili, že máte pod polštářkem hledaný ovladač.
29.: Modlete se k pánubohu, abyste již nikdy neměli chuť na čaj.
Autor Stráca, 19.02.2024
Přečteno 66x
Tipy 5
Poslední tipující: Marten, mkinka, Žluťák, Marry31, Frr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je psané z vlastní zkušenosti?

19.02.2024 09:56:16 | Chane

Ne.:-)

19.02.2024 11:56:00 | Stráca

A při čtení tohoto návodu si nezapomeňte poznačit u kterého bodu jste skončili :D

19.02.2024 07:14:52 | Marry31

:-)

19.02.2024 09:44:37 | Stráca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí