citátek

citátek

Anotace: o víře

Někdo věří v Boha, někdo v Ďábla a já věřím jen v Sama Sebe.
Autor anima alba, 05.05.2007
Přečteno 293x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ja musim povedat ze uplne suhlasim s nazorom renushky

15.10.2007 20:03:00 | Marekus

Ano máš pravdu že když člověk někoho potká může změnit názory, ale vevnitř , uplně vzadu bude pořád stejný, vždy v něm něco stejnéhjo bude, a omlouvám se ti ale jelikož nejsem věříci v boha, takže něvěřím že existuje, příde mi nesmislné modlit se k někomu o kom nevím jestli opravdu je, takže tím pádem si ani nepřečtu bibli...

13.05.2007 15:17:00 | anima alba

To si nemyslím. OK, máš v sobě něco zaseto. Začneš s někým chodit a tvé názory se úplně změní. Najednou zjistíš, že to, co jsi považovala za dobré, je ve skutečnosti špatné a naopak. Když tě dokáže změnit člověk nebo pouhé slovo od člověka, proč by tě nemohl změnit Bůh? Myslíš, že Láska člověka nemění? Mění a jak! Přečti si někdy kousek Bible - Nového Zákona. A uvidíš, jak změníš své smýšlení:-)

S požehnáním

12.05.2007 19:56:00 | Hippy

myslím že bůh už nemuže změnit to co je ev vnitř zaseto at je to zlo nebo dobro

09.05.2007 17:42:00 | anima alba

Ahoj renushko. A myslíš, že to stačí věřit v sebe? Já myslím, že ne. Jen si všimni, jak je člověk kolikrát slabý, hloupý, nevyrovnaný. Kolikrát za den řekneme někomu něco, čím mu úmyslně ublížíme. Bůh, který je dokonalý a plný lásky, tě může proměnit. Věř tomu! To, co nezvládneš ty, zvládne on. Ale záleží na každém člověku. Někdo uvěří, někdo ne. Já třeba věřím. Nech si to projít hlavou:-)

S požehnáním

06.05.2007 11:01:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí