Hrdí, bílí nadlidé

Hrdí, bílí nadlidé

Anotace: Aneb jak řekl Werich "Nejhorší je srážka s blbcem"

Neonacisté.... tak to je téma, kterým se zabývám již delší dobu. Jsou to lidé, vlastně "nadlidé" kteří jsou tak dokonalí, že ne jen já, ale i většina mích kamarádů po setkání s nimi skončila v nemocnici, a pár dokonce i rovnou v márnici. Představte si, že se vracíte z koncertu spolu s přítelkyní a náhle zastaví auto, z něj vystoupí dva chlapíci a jeden, odhadem tak mezi 25-30 lety k vám přiběhne a začne do vás surově mlátit. Vaše přítelkyně křičí... no a onen hrdý nadčlověk ji další ranou umlčí... tak přesně tohle se stalo mě. Naštěstí má moje přítelkyně dobré reflexy a ráně se vyhnula. Nicméně já jsem skončil v nemocnici s nadvakrát zlomeným nosem a otřesem mozku. Myslím že by to dopadlo hůř, kdyby mě dostal na zem, což se mu nepovedlo. Strávil jsem v nemocnici tři dny, další týden doma a mohu bez váhání říct, že jsem dopadl dobře. A proč tohle všechno ? No přeci proto, že mám účes jako indián !
O pár měsíců později přišel další konflikt, to když opět dva cca 25-30 let staří chlápci napadli mě a mé kamarády. Naštěstí padlo jen pár pěstí, protože za námi byla průmyslová kamera... nicméně, pravda, mi byli čtyři - tři šestnáctiletý kluci a jedna patnáctiletá holka... proti dvou dvakrát tak starým rváčům.... řekl bych trochu nepoměr. Dále následovala asi půlhodinová přednáška o tom jací jsme zbabělci a jak na demonstracích kopeme v přesilách do jednoho. Mohu říct za sebe, že bych se nikdy ničeho tak odporně zbabělého nedopustil. Dále mi bylo oznámeno, že když mám nějaký názor, tak si za něj nechám rozbít hubu... ano, pro svůj názor ano, ale ne pro jejich zábavu.
Přiznám se, že mě zvláštním způsobem potěšilo, když mi můj děda vyprávěl, že jeho tatínka za války zmlátili Hitlerjugend proto, že nosil na hlavě "masaryčku" (to je ta čepice, co nosil pan Masaryk). Dokazuje to, že jsou to pořád stejní idioti. Lidé mi říkají, že je pitomost když se tak otevřeně stavím proti nacismu. Říkají, že je to jen banda neškodných blbečků... a neříkali to i před druhou světovou válkou ?
Autor Krysa, 22.03.2008
Přečteno 400x
Tipy 2
Poslední tipující: Selidah, Varda
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přesně tak. A souhlasím s tebou, Arashide, že neonacismus je hovadina a nechápu, jak někteří lidé mohou být ještě po tolika letech fascinováni tím, co založil sám Hitler. Možná je to tou špetkou rasismu, kterou v sobě nacismus obsahuje, že se neváhají považovat za "čistou rasu" a veřejně propagovat své zvrhlé nápady.

Vždyť druhá světová válka byla přeci jen proto, že Hitler (v podstatě slabý a ukřivděný muž, kterého bil otec) si chtěl vyléčit své komplexy a svou narcistickou a megalomanskou touhu po vládě nad celým světem.

17.06.2009 21:23:00 | Selidah

"Lidé mi říkají, že je pitomost když se tak otevřeně stavím proti nacismu" - bojovat za dobru vec nie je nikdy pitomost.

23.03.2008 19:54:00 | Marekus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí