Klid na serveru Liter.cz a KSČM

Klid na serveru Liter.cz a KSČM

Anotace: pidiúvaha

V roce 2007 bylo ve světě pronásledováno 1009 protirežimních psavců, 8 spisovatelů či novinářů bylo zabito, 37 zahynulo během vyšetřování, 18 je nezvěstných, 87 bylo a je vyhrožováno smrtí a 4 byli uneseni. Na prvních dvou místech zlobivých států je Čína a Kuba.

Až v ČR vyhraje volby KSČM, kolik nicků z Literu záhadně zmizí? Neříkejte, že blbě přeháním, historie se může kdykoliv opakovat. Moji vrstevníci-nestraníci snad potvrdí. Samolibá média klidně mohou dál a dál tvrdit opak.

Jukněte na blog příznivců KSČM:
http://neods.blog.cz/

________
Zemětřesení v Číně mě opravdu šokuje, desetitisíce mrtvých v nepřístupných oblastech je opravdu hrůza. Ale to je zase na jinou úvahu...
Autor Aťan, 18.05.2008
Přečteno 778x
Tipy 22
Poslední tipující: Iv, Bíša, Žqáry, WhiteSkull, cevert, spare, Eclipse, prostějanek, Belmon, Romana Šamanka Ladyloba, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Už se stalo,když Aleše Cibulku vyhodili z Rádia za to,že Yvon Přenosilovou nevzal po hlavě ,když srovnala puchejře s Musolinim.A taky jsem zvědavá jak dlouho bude Vystupovat KNNOR v NA STOJÁKA,po jeho pohádce - 13.DŮCHODY.A to ještě komunisti nevyhráli.

23.05.2010 18:41:00 | Iv

Souhlas s Voděnkou...

22.05.2008 14:40:00 | Bíša

…v Číně se to ztratí, Barma je na tom podstatně hůře … mám obavu, aby nezmizel liter, Čína je příkladem, pomáhat a chránit, jak to má napsáno PČR na autech se změní na špiclovat a slídit …

20.05.2008 07:43:00 | WhiteSkull

Zaslechl jsem, že buddhisti a včelaři jsou neškodný... vlastně se včelařema si nejsem jist.

19.05.2008 20:19:00 | Aťan

souhlas s Chancerem, áť to myslí, jak kdo z nich chce, brrr.....neee

19.05.2008 16:47:00 | cevert

Chancer, když se "neškodným" učením zaštíťují vraždy, tak pro mne už to přecházi na "škodné" učení. Satanisti, neofašisti, různé sekty... to je hodně podobné marxistům a leninistům. Jako když kuchař použije suroviny: vezmi kilo chudoby, kilo hlouposti, kilo závisti a netolerance, dva litry lží a manipulace, to celé trpělivě míchat - a mňamka je hotová.

18.05.2008 22:43:00 | Aťan

Aťan: Obvykle nečtu takhle dlouhý komenty, ale u tebe je to výjimka, člověk se zasměje :-))
Komunisty jednoduše dělím na dobré a zlé, fanatiky a ostatní. Zkrátka jako u všeho - někteří jsou v pohodě a některé je nejlepší zastřelit. Obecně bych však doporučoval se o komunismus nijak neprosazovat, nechat to být a fertig! I když komunismus je jen myšlenka, SMĚR. Takové neškodné učení...to jen lidi umí všechno poku*vit!
Inu, život je složitý ;-)

18.05.2008 18:30:00 | Chancer

Díky Karle, rád bych měl s tebou jednou celu, byla by aspoň prča.

Sio, nejzneužitelnější jsou asi ti nejhloupější. Mého dědu nejvíc v Ruzyni mlátil bachař - primitiv s mastnými vlasy, který se podepisoval hůlkovým písmem. Ale "ideově" byl zřejmě na výši. Když pak zjistili, že můj děda je pokrývač, už ho tolik neřezali. Potřebovali ho bez zlomenin na střechy (rok 1953-56). Děda byl v Přelouči ve straně lidovců, měli schůzi... ale asi to neměli dělat, komouše to rozčílilo.
Teď když mají komunisti schůzi, zavírá je někdo? Já v těch aktivních furt vidím fašouny, nemůžu si pomoct...

Tohle jsem napsal na Literu v Renovaci duše asi před rokem:

Od puberty nesnáším komunisty. Táta měl na uchu věčně přilepenou Svobodnou Evropu. Logicky jsem touto atmosférou prosákl. Později (68. rok), kdy už se rodiče tolik nebáli nepříjemností ze strany komunistů, prozradili mi víc - pár mých příbuzných si v padesátých letech prožilo kriminál, protože nesouhlasili s politikou KSČ. Abychom si rozuměli – žádné vraždy, sabotáže ani zlodějiny! Čistě verbální, ale důrazný nesouhlas s KSČ. Následoval zmanipulovaný proces, několikaleté věznění, ztráta majetku. Za NESOUHLAS! – vy dobytkové!!... (Promiňte, to nebylo na vás.)
Po šedesátém osmém roce většina z nás ví, co se dělo. Moje nenávist ke komunistům stoupala úžasným tempem. V osmdesátých letech jsem poznal několik lidí z Charty 77 a hltal jsem jejich tajné tiskoviny. Podepsat Chartu jsem se ale bál – měl jsem strach o rodinu v prvním manželství. No, o sebe taky, co si budeme povídat.
Po rozpadu mého manželství (88. rok) jsem Chartu podepsal. Matka se o mě bála a dala mi facku. Otec pusu. Estébáci si pro mě přišli do práce. Sice měli špatný údaj ve jménu – Vratislav místo Vlastislav – ale ostatní údaje byly správné. Začali vyhrožovat, že zničí mě i mou rodinu. Na radu přátel z Charty jsem tvrdil, že už rodinu nemám a že bývalá žena i s děckem mi můžou být ukradení. Vědomá lež, která skutečně zabrala. Anebo už neměli čas se pouhým pěšákem Charty zabývat.
Před dvěma lety jsem blíž poznal pana Jeřábka. (Psal jsem o něm v Renovaci duše a dokonce se v tom i poznal.) Je to ale KOMUNISTA - ...a přesto ho mám rád. V tom aby se prase vyznalo. Kdo se v tom vyzná, ať mi dá vědět.

18.05.2008 18:02:00 | Aťan

1009 pronáslednovaných pisálků na celém světě? To mi příjde jako docela příznivá statistika. Ale doufám že ti komanči u nás nezvítězí, pár literáků by určitě zmizelo, a třeba takového Aťana jsem si docela oblíbil...

18.05.2008 17:20:00 | zemědělec Karel Motyčka

Jen to ne! Nechci tu rudý teror...
Teď to tu bude vypadat jako na diskuzích na www.novinky.cz :-)
Ale upřímně, komančové ať jdou do p*dele!

18.05.2008 13:29:00 | Chancer

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí