O tom se nediskutuje!

O tom se nediskutuje!

Anotace: Mno úvaha na téma z Olympiády z čj.

Tohle téma je opravdu velice zajímavé, protože je spousta věcí, co by nás zajímaly, nebo které bychom chtěli změnit či upravit i v prospěch obyčejných lidí. Ale v dnešní době je to velice složité.
Nikdo nechce o změnách slyšet. Všude jsou samá pravidla a různé příkazy, které by se měly dodržovat, ale spíše se stále více porušují. Proč? Stále se snažíme náš svět zlepšit, ale v poslední době se mi zdá, že ho spíše čím dál tím více zhoršujeme. Proč tomu tak je? Proč nemůžeme žít v klidu a mít všeho dostatek? Proč se dělají národnostní rozdíly? Proč zůstává na světě tolik nezodpovězených otázek? Já vám to řeknu. Protože ti, co by nám na tyto otázky měli odpovědět, se před námi schovávají a žijí si svůj svět. Nezajímáme je tak jak tvrdí. Převážná, vlastně opravdu velká menšina lidí rozhoduje o tom, jak se ostatní mají chovat. Ale proč? Co kdyby si nás jednou vyslechli a udělali něco pro blaho lidu? Napadá mě spousta věcí, o kterých by se dalo v dnešní době diskutovat, ale na každé to téma slyším neustále tu samou odpověď: „O tom se nediskutuje!“ To je prosím odpověď na všechno, opravdu na všechno.
Neustále přibývají nová pravidla, ale k čemu, když je stejně nikdo dodržovat nebude!? Je čím dál tím víc lidí, co na nějaké pravidla schválená 101 lidmi, kteří se sejdou a během chvilky schválí plno zákonů, z vysoka kašlou. Proč? Protože 101 lidí nejsou všichni. A když ta pravidla mají dodržovat všichni, tak si myslím, že je jich opravdu málo.
Je pravda, že některá, možná skoro všechna pravidla jsou vlastně nějak důležitá, ale stejně na to moc lidí ohledy nebere. Pořád se na něco ptáme. Pořád máme nějaké otázky, ale nedostává se nám odpovědi. Bylo by fajn to nějak vyřešit, nějak se dohodnout a společně všechno změnit, ale nejde to. Vlastně si teď uvědomuji, k čemu my máme demokracii, když nás stejně nikdo nevyslechne. U soudu taky nikdo neposlouchá, proč to ten člověk udělal. Neomlouvám je ani nic podobného, to určitě ne. Za to, co udělali, si zaslouží trest (vrahové, zloději, …). Ale když si je vyslechneme, můžeme zabránit dalším krádežím. Protože kvůli nějakým věcem určitě dělá plno lidí stejné chyby, ale nikdy na to bez jejich vyslechnutí nepřijdeme. Jistě, nedá se zabránit všemu, ale aspoň něčemu. I snaha jen mála lidí se cení…
Autor NiQuS, 18.12.2008
Přečteno 675x
Tipy 2
Poslední tipující: strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí