Začalo to Teličkou

Začalo to Teličkou

Anotace: od Teličky k Paroubkovi

Tak nám Jarek Nohavica teď začal zpívat krásnou novou písničku „Europoslanec“. A plně vystihuje tuto dobu, kdy Mirek Topolánek s Jirkou Paroubkem kupčejí o to, kdo prohraje volby, že pojede do Bruselu dělat Eurokomisaře a vystřídá tak Špidlu v trafice.

Jestli vzpomínáte, tenkrát odtud vyhnali Pavla Teličku, který alespoň něco pro republiku udělal.

Nechci se přít, jistě i Telička dělal chyby, proč ale do Bruselu jel Špidla?

Tady si na něj pamatuji jen v souvislosti s vstupem do Evropy, jak zpíval na Staroměstském náměstí „Šla Babeta do světa“ , aby se veselil s národem !

Teď tedy rozdělejí další trafiku za zásluhy a pohoda Jazz.

Zrovna tak dostal zhruba v tu dobu Tvrdík nejvyšší funkci v ČSA!

Nyní se ukazuje, že absolutně nerozuměl vývoji trendu v aeroliniích.

Na chod firmy si stejně najal firmu za nehorázný peníze a výsledek je k pláči.

Tak je to se vším.

Teď pánové jen řeknou, „Sorry, mýlil jsem se“ a pod vousy se jen ušklíbne a procedí…

“Z cizího krev neteče !“.

Je to špína a hnůj !!!!
A to nechci hanět hnoji, ten má v půdě opodstatnění !

Chci jen poukázat na to, že když už nám J.Paroubek udělal mezinárodní ostudu a sestřelil vládu v době našeho předsednictví EU, nastoupila Vláda odborníku v čele s Janem Fišerem, který, jak se zdá nepoklonkuje politickým stranám a to je myslím dobře.

Proč tedy do Bruselu nemůže jet raději nepolitický odborník?

Odpověď je jednoduchá.

Protože by někdo přišel o nejvyšší plat v republice !

A jak Jarek dozpěvuje ve své písni „V Belgii od moře pěkně fičí…pěkně Vám děkuji moji voliči ! “
Autor v.hercik, 28.09.2009
Přečteno 376x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí