Waffen SS – Zbraně SS

Waffen SS – Zbraně SS

Anotace: Pokud budete mít na věc názor prosím vyjádřete se. Nejsem si vůbec jistý, že mám pravdu zrovna já.

Waffen SS – Zbraně SS

Asi se už budu opakovat, ale poslední dobou zírám okolo sebe, doslova s otevřenou pusou.
Naše země si ustřihla ostudu, která snad nemá obdoby a co na to naše slavná media ?
Teď Vám určitě vrtá v hlavě jakou ostudu mám na mysli.
Je to nominace našeho komisaře do centrály všech neomylných v Bruselu.
Celá Evropa se dívá a my se doslova a dopísmene v přímém přenosu hádáme, kdo dál dočůrá.
Jestli vyhraje tlustý šašek s bradavicí nebo zda ho převeze vysoký klaun s velkým, však víte co mám na mysli.
Čekám, co na to naše media, hlavně televize.
První zpráva na PRIMĚ, ČT i Nově je, ale úplně o něčem jiném.
V Afgánistánu dva vojáci měli na přilbach znaky jednotek waffen SS.
Všichni žasnou a to, že se nám směje celá Evropa je najednou na druhé koleji.
Pro jednoduchost bych oba vojáčky zhodnotil odděleně.
Ten nadporučík, který si na helmu dal erb 9. pancéřové divize SS Hohenstauffen, by se dal označit přezdívkou ,,hloupý Honza“.
Nadpraporčíkovi, který si na přilbu vyvedl symbol brigády zbraní SS Dirlewanger, říkejme třeba ,,nadšený pytlák“.
Proč zrovna tyto přezdívky ?
Pro oba platí, že si vybrali ze všech jednotek zbraní SS, které měli k dispozici, úplně blbě.
Divize Hohenstauffen nebyla ani zdaleka elitní jednotnou. Byla postavena až v roce 1943 a do prvotřídního bojového svazku měla velice daleko.
Brigáda Dirlewanger, která jen pro pořádek nikdy nebyla divizí waffen SS byla tvořena pytláky, kteří byli vězněni v koncentračních táborech a bylo jim umožněno místo pomalého chcípání v lágru, padnout rychle na bojišti.
Je naprosto jasné, že věžnové nemůžou být elitními vojáky a pokud tedy není náš ,,nadšený pytlák“ závislí na pokoutním lovu zajíců do ok, musí to být asi blbec.
Takže naši vojáčkové bezpochyby volili úplně špatně.
Jeden průměr a druhý lůzu.
Otázka zní, jsou opravdu tak hloupí ?
Pokud ano, tak proč je trestat. Potrestání přísluší těm ,co je do armády přijmuli.
Skutečně rafinovaní neonacisté by šli jinou cestou. Mohli si na helmy a košile a třeba i na prsa a prdel přidělat znak 5. divize waffen SS Viking a nikdo by nemohl říci ani slovo.
Divize Viking byla tvořena dobrovolníky z celé západní Evropy a táhla do Ruska s cílem vykořenění bolševismu. Dobrovolníci pod patronátem velmoci chtěli zachránit Evropu před bolševismem. Situace v Afgánistánu je prakticky totožná. Dobrovolníci pod vedením velmoci chtějí vykořenit islámský radikalismus v jeho doupěti.
Tam kde bylo v roce 1941 Německo jsou dnes Spojené státy.
Divize Viking vraždila civisty a síly NATO také vraždí civilisty a to vše v zájmu civilizace.
Kdyby ti dva vojáčci použili znak 5. divize waffen SS, musel by každý soudný člověk raději mlčet. Nadšení vojáci by si na helmu dali znak 1. divize waffen SS Leibstandarte Adolf Hitler nebo
divize waffen SS Das Reich. Tyto jednotky byly skutečnou elitou mezi vojáky za druhé světové války. Neměli nic společného s koncentračními tábory a byli obávaným nepřítelem. Ve víru válečných hrůz se i oni dopouštěli strašných zločinů, ale taková už je válka. Pokud by ti dva byli fanatickými nacisty, nechali by si helmu oblepit znaky a symboly
SS-totenkopfverbande. Tyto oddíly tvořily personál koncentračních táborů a svět ve svých dějinách nepoznat nic tak hrůzného a zvrhlého jako byli příslušníci těchto band vrahů a psychopatů.
Tak jak posoudit to co ,,hloupý Honza“ a ,,nadšený pytlák“ provedli.
Armáda má jasno.
Po bubnové palbě je oba vykopli.
Osobně nesouhlasím mám pocit, že to nejsou neonacisté, ale hlupáci a za hloupost bych je nevyhodil. Co si myslíte Vy ?
Autor Tanula, 11.11.2009
Přečteno 1367x
Tipy 4
Poslední tipující: Oxík, Bíša, ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Horší je, že jejich nadřízení zničili důkazy. Podle mne je to memento...

15.11.2009 22:20:00 | Bíša

O věci nevím nic a to jak o těch dvou vojácích tak o jednotkách SS. Dílko je zábavně ironické. Poněkud silné mi přijde přirovnání USA k Třetí řísi, ale je možné, že jsem to vzal moc vážně.

11.11.2009 19:59:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí