Rotchild krizosvětný

Rotchild krizosvětný

Anotace: Doufám, že ilumináti po mém přednesu nezlikvidují tento literární servr tak jako likvidují důkazy o tom že globální oteplování je lží...Ach ti synové synové Belialu, proč jsou tak nepoučitelní.

Není to snad Rotchild bankéř krizosvětný sám kdo si platí svoje globální oteplování a celou OSN a všechny světová média jak tisk i televizi není liž pravda. Jak se pak obyčejný člověk má dozvěděti správné tvrzení, když je zahaleno pod tíhou jednodolarovek s iluminátskou pyramidou? No neříkejte že za hospodářský kolaps nemůžou banky světové kór ty centrální americké. Přemýšlejte mozkem, nenechte se opít rohlíkem!!! Spíše mi vysvětlete když máme to slavné globální oteplování, jaktože se oteplují všechny planety naší sluneční soustavy a ne jenom naše materiální zemně. Jak je to možné, jak tože je to zatajené a když se Klaus ozve hned je považován za cvoka. Tomu já říkám likvidace 1. stupně. Nechtějte znát ty další. Proč se zprávy posílané do CNN nejdříve filtrují zeptejte se černoprdelníků jak se moc Rotchild v Americe modlí.
Autor Básník lásky, 06.12.2009
Přečteno 1380x
Tipy 3
Poslední tipující: Sleepwalker, ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak na jednu stranu řikáte, že globální oteplování neni a na druhou stranu, že se oteplují všechny planety sluneční soustavy, ne jenom ta naše... A když se řekne, ne jenom ta naše, tak z toho vyplývá, že se otepluje i ta naše... to trochu nejde do hromady co:)?

15.01.2010 13:09:00 | Hérakleitos

už po mě zase jdou!!!
teď vážně moc tomu nerozumím, ale v sobotu jsem sledoval CT 24 kolem 13. hodiny (události v českém rybníce) člověku se pak zrovna nechce dvakrát obědvat

06.12.2009 21:50:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí