Radek John - směšná figurka zralá na odstřel?

Radek John - směšná figurka zralá na odstřel?

Anotace: ---

.

Radek John naštěstí nemá super schopnosti spojené s ničemnou povahou. Bublan byl také slušný člověk, a přesto podlehl šíbrům v ČSSD a šel na ruku mafii a podílel se na neskutečných rozkrádačkách ve velké privatizaci v letech 1999 až 2005. Firmy za stamilióny se prodávaly za zlomek hodnoty obálkovou metodou, a informace z privatizace byly prodávány přímo lidmi z ministerstva vnitra a ministerstva financí. Lidi z krajských finančních ředitelsví byli kompletně dosazení z ČSSD a procházeli hladce prověrkami, samozřejmě politicky ovlivňovanými. Přitom kontrola je jednoduchá, stačí projít stavební povolení vydané v těchto letech a najdete tam z 90% úředníky kteří se účastnili privatizace, A John to chce (mimo jiných věcí) udělat, proto je na odstřel.

Zdroj: denní tisk, hlavně LN

P.S. Všimněte si, kolik českých investigativních novinářů má depku. Nedivím se jim - podrobně popíšou politicko-kriminální kauzu, nasazují vlastní krk... a ono se pak nic neděje. Tohle dožralo Radka a proto se dal na politiku. (Nevěry a bouračky aut se mi nelíbí, ale to už je zase z jiného soudku...)
Autor Aťan, 07.10.2010
Přečteno 332x
Tipy 4
Poslední tipující: Špáďa, Iv
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Chtěla jsem napsat úplně to samé.Soukromý život je každého věc.Když nejsme ve stejné situaci,nemůžeme nikoho soudit.
A Johnovi držím palce aby se nesrazil s Lee Harvey Oswaldem.

14.10.2010 20:33:00 | Iv

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí