Nečas za katr???

Nečas za katr???

Anotace: ...už to vypuklo??? Abych to nezaspal, kurňa... :-)

.

Fota ZDE:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1012/necas-bojuje-proti-korupci-to-si-snad-delate-prdel
_______________________

V kauze korupčníka ministra životního prostředí Pavla Drobila premiér Petr Nečas udělal velkou botu. Podle právníků měl podezření na korupci na Státním fondu životního prostředí oznámit, protože závažné informace od tehdejšího ředitele SFŽP Libora Michálka dostal e-mailem už v říjnu. Premiér ale jen odkázal hlavního aktéra, Libora Michálka, na ministra Drobila. NEČAS UŽ ČELÍ TRESTNÍMU OZNÁMENÍ, které podal Philipp Janýr. Trestní oznámení se kromě Nečase týká také Pavla Drobila a Lubomíra Poula.

Nečase o korupci informovaL ředitel úřadu vlády Lubomír Poul, se kterým se Michálek sešel a kterému všechny podrobnosti týkající se korupce na SFŽP řekl.

V případě podplácení nebo příjímání úplatku má každý občan v ČR oznamovací povinnost, natož premiér!!! Nečas ale o celé věci mluvil jen s ministrem Drobilem, a ne s policií, což někteří právníci vnímají jako trestuhodný problém.

A teď trochu čísel o nestandardních praktikách v souvislosti s veřejnými zakázkami na SFŽP (Státní fond životního prostředí):
Rozpočet projektu se pohybuje přibližně kolem 11 miliard korun (z toho podle Drobila by státní fond kryl 5,5 miliardy). Nicméně zpráva, kterou Michálek obdržel, byla, že reálně by se dala ta věc postavit za osm. Ale ten, kdo bude stavět, pokud dostane těch 11, tak nebude mít problém s tím vyvést 500 miliónů na nějakých poradenských přímých službách, tvrdí ředitel SFŽP Libor Michálek. Za upozornění o nekalostech na SFŽP u Nečase (potažmo Drobila) dostal Michálek padáka. Není divu, podle tajně pořízených nahrávek měla ODS z tohoto "kšeftu" získat nemalý peníz do pokladničky. O kasu ODS se stará Ivan Langer, Drobil měl za tučné finanční injekce slíbené příští premiérské křeslo.

Policejní prezident Oldřich Martinů, který větší kauzy úspěšně zametl pod koberec, je v současnosti v zásadě neodvolatelný. Zákon o služebním poměru totiž podle úřadu neumožňuje, aby ministr vnitra odvolal šéfa policie "jednostranným rozhodnutím". Norma zároveň jeho mandát časově nijak neomezuje.

Podle dřívější úpravy přitom policejního prezidenta jmenoval nebo odvolával ministr vnitra se souhlasem vlády. Změna ale přišla začátkem roku 2007 za někdejšího ministra vnitra Ivana Langra (ODS), tedy krátce předtím, než se stal Martinů policejním prezidentem.

Nečas-Martinů, protikorupční bojovníci v ČR, bože můůůůůj...
____________________________________

Video Radka Johna:
http://video.idnes.cz/?idvideo=V101218_143542_tv_zpravy_kbe

http://zpravy.idnes.cz/fond-se-mel-stat-trafikou-pro-spolehlive-a-verne-i-dolem-na-miliardy-1fv-/domaci.asp?c=A101218_093639_domaci_jw

http://zpravy.idnes.cz/nahrajte-si-dukazy-o-korupci-radi-vladni-prirucka-michalek-na-to-doplatil-1qr-/domaci.asp?c=A101217_1500618_domaci_taj
Autor Aťan, 17.12.2010
Přečteno 379x
Tipy 11
Poslední tipující: ewon, Iv, Yendas, hašlerka, Zasr. romantik
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...ale přeci jen ti řeknu proč. Mám raději lidi typu Michálka - chytrý, čestný a hlavně houževnatý, kteří když si něco zamanou, dotáhnou to až do konce.

Chytrolíny, který raděj ať se na všechno vyserem, protože stejně všechno stojí za hovno, těch potkávám denně desítky. Už mě nebaví na ně reagovat.

20.12.2010 10:52:00 | Aťan

nestojíš :)

20.12.2010 10:46:00 | Aťan

Aťane, já to prostě nechápu. Jseš stará páka a pořád jim to žereš, pořád si děláš naděje. Nevim sice, kdo je Svoboda, ale Hašek, takovej prašivej zmrd a děvka prodejná, si s každym klidně vytře prdel.

Mě prostě sere, že se k tý naději upínáš, a vedeš k ní i další lidi tady. Tak podporuješ status quo.
Proto doufám, že tě nikdo nebere vážně, pro mě jsi starý vůl. Mizim odsud, tak jsem ti to chtěl upřímně napsat, oplať stejnou mincí, jestli ti za to stojím.

20.12.2010 10:18:00 | Unyle Pěl

...jetě Sio, nerozuměli jsme si v otázce policejního prezidenta - o Michálkovi tady nebyla řeč. Ale o odvolatelnosti či neodvolatelnosto stávajícího policejního ředitele jsem narazil na bombu :), kopíruji:

Policejní prezident je v současnosti v zásadě neodvolatelný. Zákon o služebním poměru totiž podle úřadu neumožňuje, aby ministr vnitra odvolal šéfa policie "jednostranným rozhodnutím". Norma zároveň jeho mandát časově nijak neomezuje.

Podle dřívější úpravy přitom policejního prezidenta jmenoval nebo odvolával ministr vnitra se souhlasem vlády. Změna ale přišla začátkem roku 2007 za někdejšího ministra vnitra Ivana Langra (ODS), tedy krátce předtím, než se stal Martinů policejním prezidentem.
____________
Langr je hodně nebezpečnej. Teď ODS spravuje stranickou kasu a s Drobilem byl domluvený, že pokud bude z fondu životního prostředí do pokladničky sypat, příštím premiérem bude Drobil. Kroupa z TV má kompromitující nahrávky. Proto Langr teď na Radka bude házet bláto jak to jen půjde. Včera se vyostřil boj John - Langr, je to maso! Dnes odpoledne je schůzka koalice, hóóódně důležitá.
(...chtěl bych být Radkův poradce, našeptával bych Johnovi, ať vládu nechá padnout!!! :-)) Paroubek už za nitky netahá a se Svobodou nebo Haškem by byla rozumnější řeč, než s Nečasem a Langrem. Podmínka by byla - uškrtit Ratha. :-))

19.12.2010 09:18:00 | Aťan

Sio, s Michálkem máš pravdu, taky o tom píšou všechny noviny - Michálek postupoval přesně podle protikorupčního manuálu ministerstva vnitra, a byl svým nadřízeným Drobilem potrestán. Ale s Johnem to nemá nic společnýho, není jeho nadřízený ani chůva, přesto si myslím, že Michálek to dotáhne hodně vysoko. Nejenže je čestnej (tahle anomálie se v ČR spíš trestá), ale je navíc hodně chytrej a houževnatej. Tady narazila kosa na kámen. Nečas, Drobil, Martinů, Langr atd. mají s ním plné ruce práce, a držím palce, aby dostali po hubě. :-))

Z tisku:
Michálek nyní stále zůstává zaměstnancem, o jeho dalším osudu bude zřejmě rozhodovat až nový ministr. "Stále chodím do práce. Jsem na pozici ekonomického poradce," řekl on-line deníku TÝDEN.CZ Michálek. Prioritou pro něj údajně zůstává očištění svého jména. "Budu chtít po panu premiéru Nečasovi omluvu za jeho vyjádření, že jsem si ho snad měl chtít také nahrávat. Já se jenom snažil upozornit ho na věci, které jsem považoval za závažné. Pokud se mi premiér neomluví, zvážím další právní kroky, včetně žaloby," doplnil Michálek.
_______
Je to borec, kterého si moc vážím, není to jeho první aféra, už má za sebou vítězně vybojovanou jinou kauzu. V roce 1996 byl vyhozen z Fondu národního majetku, upozorňoval na ztráty, které stát může utrpět v případě prodeje státního podílu v bance IPB. Michálek se soudil a po roce soud vyhrál.

19.12.2010 08:59:00 | Aťan

Opr. výkonná

18.12.2010 20:38:00 | Aťan

Sio, tady jsou přeci dané demokratické mechanismy - moc výkoná, soudní a zákonodárná, tudíž politici by neměli kecat do věcí policie a soudů. Jedině co můžou, vyměnit policejního prezidenta a u soudů státního zástupce, víc ani škyt ...no, a to teď díky Radkovi a Pospíšilovi probíhá. Po novém roce (když to půjde dobře) Michálek dostane jakožto hrdina parádní flek, ale jiní zřejmě po hubě, víc nevím kdybys mě mučil. :) (Havlová má trojky)

18.12.2010 20:36:00 | Aťan

Sio, přesně tak, láme se chleba. Možná si to neuvědomujeme, ale teď je to za posledních 15 let asi nejhustší, škoda že nevidím pořádně do zákulisí jak bych chtěl. Ale co se ke mně donese, tak je to opravdu maso, hoši mají starosti... všichni :)

18.12.2010 17:27:00 | Aťan

Modrý ptáček Nečasáček mě nemůže takto překvapit.

18.12.2010 10:43:00 | Yendas

...gabkine trochu jsem se spletl v číslech, nejde o nadhodnocených 200 miliónů, ale o 3 miliardy. Měl jsem na mysli jen jednu zakázku z mnoha. :-)) jdu koupit čerstvé rohlíky k snídani, abych se na čerstvém vzduchu zklidnil...

18.12.2010 09:23:00 | Aťan

http://www.novinky.cz/domaci/219995-michalek-drobil-si-o-dukazy-rekl-sam-ale-kvuli-rusickam-nesly-poridit.html

18.12.2010 09:06:00 | Aťan

http://www.novinky.cz/domaci/220063-vysmech-boji-s-korupci-hodnoti-kauzu-drobil-politologove.html

18.12.2010 08:59:00 | Aťan

Gabkine, pokud propiska s kalendářem má hodnotu 5 miliónů a státní zakázku jsi kvůli tomu nadhodnotil o cca 200 miliónů, tak jsi stejnej pacholek jako Drobil a spol. !!! :) Nečas, bojovník proti korupci, já se picnu... :-)))

18.12.2010 08:57:00 | Aťan

Hele, já už taky asi půl roku spím, či spíš jen mlčky přihlížím. No avbych za to mlčení neskončil taky za katrem...

18.12.2010 00:29:00 | Špáďa

Romantiku, dobře jsi popsal dosud běžnou praktiku. Včera v ČT24 byl místopředseda Transparency International - docela pěkně zpřesnil koruční systém, jak to u nás probíhá, ...je to takový malý manuál českých korupčníků. Policie i soudy to mají rozkryté nejméně 15 let, ale s vysokými patry spolupracují... bohužel. VV, protože je to nové koště, jdou hlavou proti zdi. Držím jim palce i u nohy. ...a taky dvorce, jak jsi četl :)

hašlerka dřímá, možná by toho chtělo využít, dokud není ve střehu :-)) (...bafnout na ni, myslel jsem :)

17.12.2010 21:58:00 | Aťan

spi dál a neruš nás dřímající :o)))

17.12.2010 21:10:00 | hašlerka

Dal jsem ti dvojtip na uklidnění, buď v klidu, takovou prkotinu ustojí každý průměrný politik už od dob okresních tajemníků, natož aby to mělo nějaký vliv na premiéra. Vždyť jistě na policii se najde spousta lidí, kteří mu dosvědčí, že to oznámil a že nezačala jednat policie. Z premiérského platu se to korumpuje jedna báseň. Policajta vyhoděj a pak se pro něj najde místo v dozorčí radě nebo někde jinde. To bys jako básník (a pozorovatel politiky) měl vědět. :o))
Nebo se mýlím a konečně k nám dojde ta glasnosť a perestrojka? Po letech ... :o))

17.12.2010 20:32:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí