O demokracii

O demokracii

Anotace: Hodina Zsv téma politologie

Demokracie rozkvétá byď s kosmetickou vadou
Ti kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou(Karel Kryl-Demokracie)

Demokracie-lid vládne, opravdu a od kdy? Nevládne lid, lae jeho zástupci a upřímně řečeno (ne)máme z čeho vybírat. ti zkorumpovaní tlučhubové, co mají akorát sppustu keců a jsou všeho (ne)schopní-to je reprezentace našeho státu, našeho národa. Jistě je milé mít svobodu slova, dokud si páni poslanci nevymyslí takzvaný ,,Náhubkový zákon,,. Je hrozné, že lidi se spokojí jen s demoverzí demokracie, která se tváří přívětivě, ale jinak je téměř k ničemu. Demokracie je to nejlepší, co člověk vymyslel, tedy hned po kávovaru, ale pořád je to málo. totalitu jsem nezažil a doufám, že nezažiju, ale to, co jsme se učili o demokracii v jejím zrodu, to se tomuhle nepodobá ani omylem. v USA-nejdemokratičtější zemi na světě vládne levicový prezident a jak víme levice má vždy blíž k totalitě(i když). Demokracie je nutné zlo, aaby buď nevládl jednotlivec, nebo aby nezavládla anarchie. A zamyslete se i vy, co jste cinkaly klíčema na náměstí, takhle ste to opravdu chtěli. Myslím, že ne. Tatíček Masaryk se musí v hrobě obracet, když vidí, co se vyklubalo z jeho ideálů a přání. V životě vám demokracie nefunguje. Nehlasovali jste, zda se narodíte a ani nebudeta hlasovat, kdy si pro vás přijde smrt. Zakončím tento dejme tomu text slovy svého dědy. ,,Demokracie je sice nafukovací, ale nedá se nafukovat do nekonečna"
Autor kukopr, 18.12.2010
Přečteno 397x
Tipy 2
Poslední tipující: hubape
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to pěkně napsané, ale podle mého toho po lidech chceš víc než vůbec zvládnou. Měl bys být spokojen s tím co máš. Za komunistů bys byl za tuto úvahu určitě nějak trestně stíhán. Dnes, díky právě demorkacii, ti tvůj názor nikdo nebere a ani by tě za něj neměl moct trestat.

22.12.2010 16:07:00 | hubape

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí