Wikileaks mají ode dneška v ČR pobočku

Wikileaks mají ode dneška v ČR pobočku

Anotace: http://pirateleaks.cz/

.

Zatím je web PirateLeaks v plenkách, ale sám jsem zvědavý, jak se k této iniciativě naše úřady postaví. Zřejmě budou tolerantní do té doby, dokud Piráti nenatrefí na něco opravdu horkého.

Na svém webu uvádějí: "Pirátská strana spustila stránku pro bezpečné a anonymní předání utajovaných a cenzurovaných materiálů, aby pomohla otevřenosti a bojovala proti síti politické korupce a organizovanému zločinu v České republice. Navazujeme na Wikileaks, ale lišíme se od ní ve dvou věcech: 1. soustředíme se na Českou republiku, 2. sami jsme otevřeli naše bankovní účty a účetnictí veřejnosti.

Otevřenost úřadů je naším politickým cílem a PirateLeaks s naší vizí transparentních účtů a účetnictí jsou způsob, jak tuto vizi sdílet s ostatními. Jsme přesvědčeni, že v této bitvě nejsme sami. Venku je mnoho lidí, kteří chtějí naši zemi zlepšit a jsou připraveni se této výzvě postavit.

Pokud máte utajované materiály týkající se kriminality nebo financí a chcete je zaslat médiím bezpečnou a anonymní cestou, můžete použít náš zabezpečený a zašifrovaný server. Materiály prověříme a po ověření jejich věrohodnosti zveřejníme."

Posílám jim první utajovaný materiál - kam si před manželkou schovávám ulité prašule... :)
Autor Aťan, 21.12.2010
Přečteno 360x
Tipy 5
Poslední tipující: Špáďa, hašlerka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...už tam nejsou, Sio :-(

23.12.2010 10:31:00 | Aťan

...nás zatkne mravnostní :-(

22.12.2010 07:14:00 | Aťan

posílám naši korespodenci :o)))

21.12.2010 22:27:00 | hašlerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí