Že by to začalo trochu bublat?

Že by to začalo trochu bublat?

Anotace: - - -

 

Fota z Václaváku dne 21. 4. 2012 - ZDE


CELÝ ČLÁNEK V PDF - ZDE

 

 

Mgr. Karel Janeček, Ph.D., matematik a podnikatel

 

 

Čelíme a budeme čelit obrovským problémům, korupce naši ekonomiku totálně devastuje. V devadesátých letech to ještě šlo. Státní majetek se také rozkrádal, ale alespoň se zprivatizoval. Takže běžný občan přímý dopad tolik nepocítil. Dnes lidé jen posílají peníze ze svých daní na různá konta v daňových rájích. Politici reagují tak, že zvyšují daně a snižují veřejné výdaje. Lidé se budou mít stále hůř, takže revoluce je nevyhnutelná.

(Esquire - 3/2012)

 

P.S. Poslední vývoj nasvědčuje, že Češi jsou nepoučitelní - zlodějské mafiány občané nahradí barvou oranžovo rudou, jak jsem dnes zaznamenal výroky Bohumila Sobotky (19. 4.)  Další vlna emigrantů je tedy jen otázkou času. Nový nadějnější politický subjekt v nedohlednu.

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/cssd-pripousti-vladnuti-s-podporou-komunistu_231763.html

Autor Aťan, 18.04.2012
Přečteno 637x
Tipy 6
Poslední tipující: Kyška, Ružka, Jeněcovevzduchukrásného, ewon
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

PS: co mají češi dělat, založit novou stranu?

20.04.2012 15:52:05 | ewon

jen někteří - a to co nejdřív... než bude pozdě

20.04.2012 17:55:43 | Aťan

Áťo, na Venclu tentokráte bylo více lidí, ale co naplat, trupky a skandování nepomůžou:-(.Politici mají hrošíííí kůůůži, a někteří asi už i zešíleli a na šílence a šmejdy platí tvrdší metr.Na můj vkus to byla poklidná statisícová procházka lidí, naší krásnou matičkou Prahou.Tudy cesta zatím nevedla a NEVEDE:-(

23.04.2012 11:47:22 | Jeněcovevzduchukrásného

Lidi si začínají pomaličku uvědomovat, že pokud budou žbrblat jen sólo, nikam to nepovede TUPLEM! Nová generace se narodila do demokracie, učí se používat svobodu slova, shromažďování, líně nečekat na ohlodané kosti, co spadnou papalášům ze stolu. Bohužel nám to trvalo 20 let. Demokracie není o pasivitě občanů, spíš naopak. Vládli na komunisté, teď mafiáni, ...nenechme si to líbit, kurňa už.

23.04.2012 12:08:35 | Aťan

Když Ježíš vyhnal z Božího chrámu směnárníky a kupce, taky použil ostřejší jednání.Někdy dát ostřeji najevo, že šmejd musí přestat škodit, není špatná věc, ale někdy je i nutná!:-)Tak snad se toho dožijem.

23.04.2012 19:51:59 | Jeněcovevzduchukrásného

tak tak... přeju to nám i dalším generacím :)

23.04.2012 19:58:13 | Aťan

možná mimo téma, ale:
na nejednu (na dvě) debaty jsem došel tak pozdě, že jsem se pak autora ptal, jestli je to na internetu, snad jsem správně pochopil, že jde o toto:
http://www.blisty.cz/art/63025.html

20.04.2012 18:04:48 | ewon

Dobrej článek, ...Josef Mrázek, mluvčí přípravného výboru Občanského politického hnutí SPOJENÍ, neznám, ale jsem na ně zvědavý...

20.04.2012 18:14:17 | Aťan

no, bojim se aby nekecal...
ale jinak- tohle je machr a jde do toho čím tu občas argumentuju- tj. matematikou. Zajímalo by mě, jak k těm pravděpodobnostem došel- jak je spočet. (myslím si, že to prostě uhád, ale nemá smysl spekulovat)...
Nicméně: proč tak otevřeně podpořil Sobotku? proč Kalouska?

nebudu prudit komentama. Jsem rád, že jsem ho aspoň trochu víc poznal. Už jsem o něm (od tebe) slyšel, ale tak moc nečet. A je vtipný, že to je z března. Schválně jestli se nám vláda rozloží sama, nebo tomu budou muset odboráři pomoct.

tu laickou paradoxnost, co vnímám: on je bohatý a je doleva- nebo pro ČSSD (i když to tam přímo netvrdí)

18.04.2012 19:46:45 | ewon

Stále mícháš, že ti co chtějí změnu, musí být NUTNĚ DOLEVA, živým důkazem opaku jsem já s Karlem, a spousta dalších. To, že budu na Václaváku neznamená, že jsem odborář, socan a nedejbože komunista. Zapomeň na masáž médií, tak to prostě není...

Tohle by tě jako matematika mohlo o Karlovi zajímat:
http://vikend.ihned.cz/c1-47407800-dobre-spocitany-risk

Rozhodně poznáš, že Janeček není žádný levičák, ...spravedlivý trh v právním rámci není nic o socíku.

18.04.2012 19:58:56 | Aťan

takle: moje názory nejsou nijak pevné... Prostě bych měl spíš mlčet. Na mě to působilo (esquire) tak, že podporuje levici, to je všechno. Nemluví ani o třídách ani o sociální rovnosti nebo nějaké utopii, prostě mu jen vadí korupce. To by lidem mohlo bejt sympatický, ať jsou vpravo nebo vlevo.

18.04.2012 20:10:12 | ewon

tak, tak... vidíš ewone, nakonec se přeci jen domluvíme :-)) Antiklausovci od médií dávno vyfasovali rudou nálepku - což byl a je velký omyl, který se lidem těžko vysvětluje, protože na něj nadávají hlavně všichni levičáci.

18.04.2012 20:24:27 | Aťan

moje teorie je, že se spíš nikdy nedomluvíme :), ale měli bysme se o to snažit. O těch médiích to nevím- o tom, co tvrdí o antiklausovcích.
Moje chyba asi je, že doleva řadím tu demonstraci, se kterou nemá Janeček nic společného, až na to, že jí předpovídá.
Je to takové přilepení levicovosti k němu. Druhá věc, která vychází skutečně z textu je: Sobotka je slušný politik. Tj. to, že je antiklausovec mi není nesympatické, ale mám tendenci si říct: že by byl Klaus až tak špatný? rozhodně s tím ale nespojuju to, jestli Janeček je levicový.
No a další věc- podvědomá, nevyřčená - a tudíž na ní nemůžeš argumentovat... Průzkum veřejného mínění: ČSSD, KSČM za nimi ODS. Ať už demonstrace je levicová nebo pravicová nebo jaká, tak pokud vláda padne a budou volby, zjednodušeně viděno to znamená, že vyhraje levice- tedy pokud se něco nestane...
Chápu to zhruba tak, že Janeček počítá s tím, že vyhraje levice...
Moje hurvínkovské vidění situace je asi takové, že Keller je levicový, proalt je levicový. Ale je otázka, jestli to znamená to samé, co bude mít za politiku ČSSD. Už mlčím, fakt. :-)

18.04.2012 20:47:15 | ewon

Ale přeci jen musíme trochu odlišovat levicovost, která tu byla před r. 1989, a dnes. Tržní hospodářství se sociálním cítěním, to je něco jako levicový liberalismus - což prakticky vyjadřuje střed.
V ProAltu např. působí mladý filozof Martin Škabraha,
http://www.liter.cz/uvahy-politicke-757680-cist

...který se vidí stejně jako já ve středu... a takových tam je myslím většina (můj soukromý odhad, který dobrovolně kdykoliv odvolám :)

18.04.2012 20:57:37 | Aťan

:-)) čet jsem jen anotaci. :-))

18.04.2012 18:55:05 | ewon

jo, tak nějak jsem tě odhadoval... nic nového :-))

18.04.2012 18:57:53 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí