Musí to ze mě ven

Musí to ze mě ven

Až Němci a Rakušané uzavřou své hranice, jak říká M.Zeman, tak může nastat pro Česko nebezpečí v podobě nekontrolovaného přílivu imigrantů a následně velký problém.
Jaký?, no, možná se takto zeptá klasický naivka, který má stále nasazené své růžové brýle, ale až je bude muset sundat, (a jednoho dne je bude muset sundat), tak to pro něho bude teprve šok.

Věci se zkrátka vyvíjí, a to většinou dvěma směry, buď lepším směrem a nebo horším směrem.Tak, že, nenechme se zastrašit terorem, a choďme alespoň na shromáždění, kde můžete podpořit češství a důsledné kontroly našich českých hranic.
Ostatně za komančů jsme tuhle, dnes již(zatím)samozřejmou výsadu neměli, a tak ji Využívejme, pokud nechceme mít v Čechách také časem vyjímečný stav.

Amone, Občas to hold ze mě asi musí:-(
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 24.11.2015
Přečteno 454x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (20)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/nejmensi-miri-na-sever-svedsko-prijima-nejvice-opustenych-de/r~66fd35c657a711e5bd0a002590604f2e/

Moji drahou polovičku napadlo velice diskriminační opatření: přijímat jako uprchlíky jen ženy a děti.

26.11.2015 15:25:16 | ewon

Najdi si.
A dost.Uprchlíkům přivřeme dveře, oznámila švédská ....

Já jen dodám, že ty dveře, zavřou totálně, a nebude to dlouho trvat.
Pa, pa.

26.11.2015 18:27:33 | Jeněcovevzduchukrásného

Prosím už dost!
Ten bulvární nadpis článku na novinkách je děs. Švédská vícepremiérka při sdělení, že nemohou už přijímat uprchlíky v té míře jaké doposud téměř plakala. Označila to jako hrozné rozhodnutí. Ano, realita je tvrdá, ale dá se s ní nakládat tak nějak lidsky.
Je mi líto, že žijeme v zemi, kde prezident vystoupí na jednom pódiu s takovými sráči a český "selský rozum" se hojně na jejich stranu taky přidává.
Už dost toho spamování, prosím.

26.11.2015 18:37:26 | Bylinná směs

Hrozné rozhodnutí?, jak pro koho. Byla k tomu dotlačena vlastním švédským lidem, kteří chtějí mít, už konečně u sebe doma, ve své zemi, Klid.Bylo to Velmi správné rozhodnutí, akorát mělo přijít daleko dříve.

26.11.2015 20:16:01 | Jeněcovevzduchukrásného

těžko hypotetizovat, proč Zeman dělá to a to...
Podle mě jeho pozice, hrubě řečeno je smiřovat západ s východem, jako ideální k tomu vidí IS. Tj. společný útok proti němu.
Druhá věc je, že umí bezvadně číst v tom, co lidi chtěj a čeho se bojí a jít jim v tom na ruku.
Jestli se uprchlíků skutečně bojí netuším.
Jestli s Konvičkou souhlasí- netuším... řekl bych že ne.
Co ale tuší dobře je, že když se s Konvičkou někde objeví, bude se kolem toho dělat humbuk (a to si myslím, že chce). I když tam bude mluvit jako Ježíš...
PS: vpodstatě se nebere v potaz co říkal, ale kde kdy a s kým.

Ale tohle téma co tu rozvíjím se vlastně vůbec netýká těch, kteří sem putují. A už se pokusím u cizích děl mlčet.
Reflexe tohodle tématu na literu je taková, že se o něm docela dost píše. A to v nejrůznějších souvislostech.
A z toho co jsem viděl u sebe: tak že to většina lidí vnímá jako problém.
...Paříž tomu asi přirozeně taky nepomohla...

Mě osobně stále přijde, že to je zástupný problém... Možná mám růžové brýle.

26.11.2015 19:02:26 | ewon

Ewone, ta prosba o nespamování nebyla namířena proti tobě, ty se snažíš nad věcmi aspoň zamýšlet z různých stran a to je bezva, ráda tě čtu (snad jen někdy ty weby na které dáváš odkazy nejsou můj šálek čaje...:)). Mě spíš už trochu popudil kafemlejnek jevevzduchu....., no a už jsem to nevydržela :)

Já nevím, proč Zeman dělá, co dělá, ale nelíbí se mi, že svým vystoupením pomohl Konvičkovi a prouhloubil ty zlé nálady v zemi.

26.11.2015 19:28:08 | Bylinná směs

Žijeme přeci ve svobodné, demokratické zemi.Je to můj úhel pohledu, a můj demokratický názor na věc.Podle mého ženy do politiky moc nepatří, jelikož jsou přecitlivělé a některé, až hysterické.Muži ostatně taky nejsou bez chyby, nikdo není dokonalý.

26.11.2015 20:35:10 | Jeněcovevzduchukrásného

Tak je to jasný, jsi troll.

26.11.2015 20:46:31 | Bylinná směs

Mě nemůžeš urazit ani ponížit.Přeji ti méně agrese ve tvé hlavě.Pa.

26.11.2015 21:19:27 | Jeněcovevzduchukrásného

troll snad ne... :-) To už jak kdyby tu byli všichni.
Vevzduchu: troll je někdo kdo si záměrně dělá srandu... a v tvém případě víc jak 6 let mystifikuje okolí.

27.11.2015 09:16:03 | ewon

Otevřel jsem si tu Wikipedi na toho trotla, abych tedy věděl přesněji,co jsem vlastně zač:-).Je pravdou, že určité rysy trotlismu asi vlastním, ale
jistě ne všechny.Na druhou stranu se dokáži ovládnout i v nejvypjatějších chvílích, dokáži zachovat chladnou hlavu, a to zase některé psychopatky a psychopati nedokáží.No, tak nevím co je lepší nebo horší :-)

27.11.2015 10:58:26 | Jeněcovevzduchukrásného

patrně šlo o tento článek...

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/387527-uz-dost-uprchlikum-privreme-dvere-oznamila-svedska-vicepremierka-se-slzami-na-krajicku.html

26.11.2015 18:53:09 | ewon

Dnes se dívej na zprávy, a to, jaká politická rozhodnutí nastávají ve Švédsku, co se týká imigrantů (pokud to dnes vůbec ukáží)
Dále pak:Syřané, Afričané,.... si měli od samého začátku řešit své problémy ve své rodné zemi, a neměli být vpuštěni na evropský kontinent, Nezákonně přivezení Pašeráky, bez dokladů ... .EU Totálně Selhala a pro Evropu to to bude KATASTROFA :-(.Je to jen otázka krátkého času.Nic víc už k tomuto tématu nedodávám.

26.11.2015 17:17:28 | Jeněcovevzduchukrásného

Hold je pocta, tady má být holt.

24.11.2015 16:00:30 | pedvo

:-)

25.11.2015 12:36:08 | Jeněcovevzduchukrásného

Proto jsme na Literu, že to z nás občas musí :-D Nicméně situaci kolem imigrantů tu nekomentuju, protože všechno je jinak, než jak to na první pohled vypadá a je nám mainstreamem manipulativně předkládáno a navíc případné diskuse by tu stejně nikam nevedly :-/ Nic proti tomu ale nemám, aby se tu vyslovil každý, kdo tu potřebu cítí ;-)

24.11.2015 14:11:30 | Amonasr

No, právě, televizním zprávám taky moc nevěřím, připádá mi to už skoro jako za socíku, ti si tam dávali taky jen to co chtěli.Dávám na svojí intuici, instinkt, šestý smysl, a taky na zdravý selský rozum.A co se týká nekontrolované migrace, na to televizi tedy fakt nepotřebuji.Ostatně čas ukáže jako vždy, kde se stala chyba.No, a jinak Amoníku, slibuji, polepším se, a to ještě dnes:-)

25.11.2015 12:57:26 | Jeněcovevzduchukrásného

Zdravý selský rozum je jediný skutečný maják, který člověku dnes ještě zbývá k orientaci :-D Imigrace je pochopitelně zřejmá (a nezadržitelná), jen ty její příčiny se nám kdosi snaží co nejvíc zamlžit... ;-) A bez řešení příčin se nedají odstranit ani důsledky, takže jakýkoliv optimismus v tomto směru zatím není skutečně na místě... :-( Obraťme tedy raději list, abychom se mohli i usmívat :-)

25.11.2015 16:35:33 | Amonasr

Tak, tak, jsi realista, a tak tedy nasaďme růžové brýle.No jo, ale kam jsem je jen dal?, nemůžu je najít, no, tak nežli je zase najdu budu muset hold, pardóón, holt nějakou chvilku opět trpět.:-)

25.11.2015 20:28:58 | Jeněcovevzduchukrásného

;-))

26.11.2015 12:12:03 | Amonasr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí