Dezinformace a lež

Dezinformace a lež

Anotace: Člověk nesmí věřit všemu co vidí PS: omlouvám se za případné chyby snažím se jim vyhýbat ale je to těžké.

Dnešní problém není v tom že by nás někdo okrádá a využívá. Jde jen o to že lidé věří všemu co jim kdo nakuká. Dokonalým příkladem je SPD. Jejichž hlavními argumenty pro vystoupení z EU je to že nás vykořisťují a posílají sem tzv. nebezpečné uprchlíky a obecně nám diktují co dělat a jak.
Rád bych tyto lži rozehnal a vše ujasnil. Ano je pravda že peníze do EU posíláme. Ale kolik se nám toho vrátí? Přece mnohem víc. A i kdyby, tak kam tyhle peníze jdou. Přece tyhle peníze jdou na rozvoj jako dotace do chudších krajů EU. Tak se zeptám. Vás, co furt něco mají proti EU. To si vážně budeme syslit naše peníze z našeho již docela vyspělého hospodářství, místo toho abychom pomohli lidem kteří na tom jsou mnohem hůř než my. To budeme tak sobecký svině jenom proto že si myslíte že nás využívají. Navíc EU nám nabízí volný obchod a volný pohyb kapitálu mezi námi a vyspělými zeměmi. Což nám naopak zvyšuje životní úroveň.
Dále, co se týče uprchlíků, tak to neni zas strašný jak se zdá. Všichni totiž vidí zločiny spáchané lidmi s tmavší pletí nebo jiným vyznáním. Ale nikdo nevidí zločiny spáchané tzv "bílými" lidmi. To je totiž naprosto normální. Vidíte to pokrytectví. Nazýváme je zvířaty a bandity ale na to co děláme my se radši nedíváme. Abychom mohli někoho soudit musíme jen nejdřív uvést k dokonalosti sebe. Když se bavíme o rasizmu rád bych ještě uvedl pokrytectví pana Okamury. Chápu že musí být na nic že je sám obětí rasizmu, je to smutné a chápu že to není příjemné. Ale zeptám se, když ví jaké to je, tak proč to šíří dál místo toho aby proti tomu bojoval. Je to obrovské pokrytectví, které spousta lidí nevidí.
Tento článek nemá na nikoho útočit ani nikoho kritizovat, respektuji názory ostatních lidí ale jen se snažím ukázat lidem aby se na vše dívali i z jiného hlediska a trochu přemýšleli nad tím co podporují.
Autor HonzaMar, 17.03.2018
Přečteno 426x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Možná je to úvaha, možná jen výkřik mnohočetného citového trápení bez sevřené formy a dostatečných argumentů.
Osobně jsem se trochu ušklíbl zmínce o EU, ne tak textu, ale etické rovině vnímání České republiky zeměmi ES/EU. Při jednání se západními investory otevřeně přiznávali dodávky exploatovaných technologických celků. Jejich kvalita a technol.úroveň však byla v letech 1990-94 minimálně o řád výše, spíše však o řády dva, než kde byla tuzemská úroveň (výjimek bylo minimálně). Pro zprovoznění „lehkých hal“ byly víceméně použity lité epoxy podlahy a uklizečky stírali během provozu 2x denně. Naučily domácí dělníky pracovat v čistých montérkách a čistýma rukama. Chápej, byly jsme za „špindíry“. S tím šel souběžně direkt EU vůči ČR (cca 2002-10) na výstavbu čistíren odpadních vod „ČOV“. Typický příklad vesnice 50 RD, pak přistavených 200 chatiček. ČOV ovšem původní, na hranici životnosti, pokud byla vůbec nějaká. O tom, že odsíření energobloků tep.elektráren stálo řády stovek mld.Kč nemá cenu unavovat laickou veřejnost.
Ovšem stav „špindírovatosti“ ČR ještě pokračuje, pominu-li ostatní vyšší položky. Pokud si ŘSD Praha dle vlastního sazebníku účtuje cizím investorům „palby“ za uložení další infrastruktury na svých pozemcích u komunikací i 1.třídy+D, mělo by ŘSD zajistit na dálnicích dost čistých, kulturních domečků s nápisem WC. Alespoň v množství větším, než malém. Zatímní stav= 0, nelze počítat objekty cizích subjektů, např.motorestů, čerpadel PHM.
Není to tak dávno, kdy v budovách státní správy bylo nutno i v úředních hodinách potupně žádat o otevření toalety, tedy o klíč k WC.
A tak doufejme v to, že EU bude dál dohlížet a vodit za ručičku české úředníky všech úrovní jež mají konat. Tedy, že obdrží ČR nikoliv „mnohem více“ ale ročně alespoň v přepočtu 30-60 mld.Kč. Já myslím, že špindírovatost ČR budeme řešit ještě dost dlouho. Máme na to ještě i /rudé/ buňky.

17.03.2018 22:33:04 | Lesan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí