O migraci 1

O migraci 1

Anotace: Opět tu máme téma migrace a její aktéři.

Opět tu máme téma migrace a její aktéři.

Pan premiér odmítá přijmout padesát osiřelých dětí odkudsi z jiné země. Jakási žena, míním tím angažovaná žena, se těchto dětí zastávala. Poslouchal jsem to celý den v rádiu.

Prý jsme velmi nesolidární země, když nechceme přijmout tyto děti. Sice posíláme peníze, radíme, poisíláme policisty a odborníky, ale nejsme solidární. Zdá se, že jakýkoliv nesouhlas se rovná nesolidaritě.

Nic ve zlém. Nezastávám se ani politiků a ani těch dětí. Ale kde se skutečně stala chyba v migrační politice a proč Evropa, potažmo EU, není již několik let schopna tento problém řešit?

Výše zmíněná osoba se těch dětí zastávala. Jsou to prověřené děti a známe jejich minulost a mechanismy myšlení a jednání... Ne my, podotýkám. Evropská Unie, přesněji země, odkud by jsme je přijali. A co když ty informace nejsou a nebudou pravdivé? Co potom? Vrátíme je zpět? Těžko. Vždyť různých lží již vyšlo najevo. Ta největší asi nejspíš o sadámovi Husajnovi a jeho chemických zbraních...

A proti tomu:

Má snad každý Evropan a vlastně každý národ v Evropě a jeho stát navěky vyhražené místo? Neobohacovala nás arabská komunita po dlouhá staletí? Proč by tedy nemohli žít v Evropě jiní lidé a třeba i jiné národy a nakonec i jiná víra?

Pravdou je, že mnoho prospěšného pochází skutečně z arabských zemí. Pravdou je však také to, že různé arabské národy prováděly v minulosti nájezdy na Evropu s cílem si ji podmanit. Vyberte si tedy.

Já si vybírám toto.

Nemám nic proti tomu, když v České republice budou žít různí lidé z různých koutů světa. Ať si tu žijí a uctívají své tradice a staví například i mešity. Nikdo jim v tom nebude bránit. Pokud budou mít dobré srdce a na prvním místě bude rerspekt k zemi, kde se rozhodli žít a respekt k zákonům této země.

Jedině potom oni mohou být přínosem této zemi a jedině púotom může být tato země přínosem jim.

Autor tomáš0912, 17.09.2018
Přečteno 379x
Tipy 1
Poslední tipující: hanele m.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pravdou je však také to, že různé arabské národy prováděly v minulosti nájezdy na Evropu
jen bych podotkla, že Evropané v nájezdech kamkoli nikterak nezaostávali, když se jim to hodilo, kupříkladu v Americe/Amerikách už o tom ani nemá kdo vyprávět..

17.09.2018 21:27:48 | hanele m.

To je také pravda. Psal jsem pouze zamyšlení a tohle mne v tu chvíli nenapadlo. Šlo mi spíš o to ukázat, že arabské národy nejsou jen zlo, jak se dost často tvrdí, ale přinášejí i dobro. Nic méně, pokud chtějí žít v Evropě, musí Evropu respektovat. To však musí platit i obráceně. Je to o dialogu.

18.09.2018 12:41:46 | tomáš0912

jasně, já to chápu a souhlasím - jen jsem to sem musela připsat, protože mi docela vadí, jak selektivné mnozí nazírají na mnohé - "neznáme" křeťanské nájezdníky či teroristy nebo evropské migranty, to jen jako příklad :o)

18.09.2018 12:58:09 | hanele m.

souhlas. Dnes je tu terorismus a nebezpečný islám. Dříve tu byl ale také rasismus, Kukluxklan... Dobyvačné nájezdy Španělů na jižní Ameriku kvůli zlatu a dobývání divokého západu. Svým způsobem je velmi smutnéí, že civilizace, ke které nějak vzhlížíme, vznikla na krvi domorodých národů a tento tak uznávaný a silný národ je směsicí lidí, jejichž předkové mají ruce špinavé touto krví a jež jsou vlastně směsicí různých přistěhovalců z Evropy, kde se jim těžko žilo.
Ale také je k zamyšlení například i naše vlastní historie. Copak my jsme do české kotliny přišli jako mírumilovní tvorové? My jsme nikdy nepozvedli zbraň? Copak naše minulost není i minulostí vraždění?

18.09.2018 14:24:42 | tomáš0912

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí