Budoucnost

Budoucnost

Anotace: Můj úkol na AJ - aneb... jak to bude vypadat v budoucnosti? Prosím o komenty.

Za 2 000let se svět zhroutí. Lidé začnou válčit kvůli majetku a nedostatku potravin.
Lidstvo bude trpět na hladomor na celém světě, dojde voda, budou vykácený všechny stromy, místo polí a luk budou postavené vysoké mrakodrapy obchodních center. Budou umírat i na jiné nemoce, jako je třeba HIV, AIDS, MOR, atd. Lidé budou žít ve vlastní špíně, bídě a otroctví. Škola už nebude, žáci se budou učit pomocí internetu, ale za čas nebude ani to.
Česká republika a Slovensko bude sloužit díky zločinům jako takzvaná „Země vězňů“.
Dojde ropa, auta budou jezdit na vodík a elektřina se bude vyrábět z jádra.
Svět podlehne invazi Rusů a muslimů.
Zanedlouho potom Zemi zasáhne velký meteorit, který roztříští Zeměkouli do celého vesmíru, nakonec zhasne Slunce a bude konec všemu.
Autor Sariinek, 27.11.2007
Přečteno 817x
Tipy 1
Poslední tipující: Fade_to_black
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

přidejme trochu střízlivosti, 2000 let? Za posledních 250 let jsme toho zničili víc jak za celou předešlou historii. Není to budoucnost, ale přítomnost. Zkrátka se to děje čím dál rychleji a možná budem rádi, když nás to, co popisuješ, nepotká ještě zaživa. Už teď jsme v obrovské - a dovoluji si říct - smrtelné pasti. Důvodů je mnoho(7 miliard), chamtivost, lhostejnost, sobectví, krátkozrakost atd. Je to především krize vědomí, ztráta duchovna.
2000 let tohle lidstvo na Zemi zaručeně nevydrží. Do té doby buď vymře celé a zbydou jen malé ostrůvky přeživších kmenů, nebo projdeme obrovskou transformací již v příštích letech, nějakym záhadnym způsobem se sníží počet lidí pod miliardu a budeme se moct bavit o udržitelnym rozvoji. Je možné, že emigrujeme do vesmíru, ale to budou opět jen ti vyvolení z vyvolených. Planeta je ale v neúnosném stavu už teď, proto by bylo dobré, když přemýšlíme o budoucnosti, přemýšlet o budoucnosti podmínek pro Život :-)

17.02.2012 16:30:11 | el sereno

země vězňů... jo, kdysi jsem napsala něco podobnýho, ale tam bylo zase že Praha zabere celý čechy a bude to největší město na světě. Na meteor bych nesázela, spíš na rozpory mezi vládcema muslimů a rusů. Bohajeho, je to pesimistický - ale když sena to podíváme tak, že si lidi čím dál tím míň vážej životů ve svym okolí, ni bych se nedivila.

24.10.2008 10:48:00 | The_blood_of_Kingu

Docela vtipné.Nemyslím si že to tak bude.Ano válka bude jenže ne v tak vzdalené budoucnosti.Naš populační rust je přiliš vysoký a když se druh přemnoží začne se mezi sebou vraždit to je přirozený cyklus.Meteorit je čistě teoretická záležitost.Ursové ani muslimové mi nevadí ( jen zjistím jakym směrem od mojeho pokoje je meka) takže mužeme byt optimistčití

17.02.2008 23:43:00 | Gorgy

Možná ňákou myšlenku by to chtělo?

Pár lidí toho oproti gigantům moc nezmůže, tak co třeba žít a užít? :) Vždyť je tady toho spousta hezkýho :)

01.02.2008 19:58:00 | An

ty si vestkyna? :)

01.02.2008 18:58:00 | Syala

Co bychom dýchali, kdybychom vykáceli všechny stromy, co bychom jedli, kdyby nebyly pole?

Chce to lépe vymyslet, je to příliš forbidní, i když vzhledem k pesimismu dnešních mladých, kteří mají teenagerovské osobní krize, to odpovídá

06.12.2007 12:12:00 | Dao de

ani bych se nedivil ze to takhle skonci

28.11.2007 20:44:00 | Fade_to_black

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí